اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه:

تصور نمی‌کردم صبای قم را ببریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه از کسب سه امتیاز دیدار خارج از خانه تیمش مقابل صبای قم ابراز رضایت کرد و گفت: هرگز تصور نمی‌کردم در میهمانی صبا برنده شویم.

تصور نمی‌کردم صبای قم را ببریم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا عقابی بازیکن پیشین تیم فوتبال پیروزی تهران، جمعه شب بعد از پایان دیدار تیمش با صبای قم در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، تصریح کرد: فشار زیادی را در این دیدار تحمل کردیم ولی از اینکه توانستیم از تیم صبای قم سه امتیاز بگیریم کاملا خوشحال هستم.
وی با بیان اینکه هرگز تصور پیروزی مقابل صبای قم را نداشتم، عنوان کرد: صبای قم با در اختیار داشتن بازیکنان جوان، سرعتی و تکنیکی تیم بسیار خوبی بود که در این دیدار ما را بسیار آزار داد، هم ما خوب بازی کردیم و هم اینکه آنها خوب بودند، بازیکنان ما در لحظه گل اول این بازی، یک اشتباه انجام دادند و تیم صبای قم به گل رسید اما بعد از آن به خوبی وحدت تاکتیکی خود را حفظ کردیم و به گل‌های تساوی و برتری دست یافتیم که این بسیار رضایت بخش است.  
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: ما در این دیدار به دنبال کسب حداقل امتیاز بودیم، هر چند می‌دانستیم که کار بسیار سختی در پیش داریم، به هر حال صبا یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و امتیاز گرفتن از این تیم سخت بود.
وی عنوان کرد: ما در حال متحول شدن هستیم اما از تیم جوانی برخورداریم، تیم ما هفته گذشته موفق به متوقف کردن تیم صدرنشین فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان شد و اکنون نیز صبا را شکست دادیم، یقینا بازیکنان ما با اجرای خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی در دیدارهای آتی نیز بهتر از این مقابل رقبای لیگ برتری خود نتیجه خواهند گرفت.
عقابی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کردیم، سعی ما این بود که راه نفوذ صبا از طریق حرکات سرعتی و کارهای تکنکیی این تیم را ببندیم و با تجمع بازیکنان در مرکز زمین مانع بازی سازی صبای قم شویم که این اتفاق به خوبی رخ داد و هم خوب دفاع کردیم و هم اینکه به موقع ضد حمله زدیم.
وی عنوان کرد: مسئولان، کادر مدیریت و بازیکنان تیم فوتسال شهرداری ساوه همگی همدل هستند تا بتوانیم تیم را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کنیم، من به آینده تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بسیار امیدوارم و قطعا از این هفته به بعد برای تیم‌های لیگ برتری حریف سرسختی خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تاکید کرد: ما تیم خوبی هستیم و ظرفیت و توانایی کسب جایگاه‌های بهتری را در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داریم زیرا یک تیم جوان و با انگیزه داریم که توانایی‌های زیادی دارد.
وی افزود: ما در حالی برابر تیم پر قدرت صبا به برتری رسیدیم که در این دیدار بازیکنان صبا نیز بهترین نمایش خود را ارائه دادند و انصافا بردن این تیم سخت بود اما در ادامه روند رو به رشدی که در پیش گرفته‌ایم صبا را شکست دادیم.
تیم فوتسال شهرداری ساوه در دیداری خارج از خانه در شهر مقدس قم برابر صبا تیم چهارم جدول رده‌بندی به برتری سه بر یک دست یافت تا با کسب 19 امتیاز از رده دوازدهم به مکان نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول