اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا‌:

فتنه‌گران برای دستیابی به اهداف پلید‌شان از‌ آ‌بروی نظام هزینه می‌کردند‌

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر جامعه مدرسین قم گفت: ‌فتنه‌گران برای دستیابی به اهداف پلید‌شان از‌ آ‌بروی نظام هزینه می‌کردند‌.

فتنه‌گران برای دستیابی به اهداف پلید‌شان از‌ آ‌بروی نظام هزینه می‌کردند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر سقای‌بی‌ریا‌ امروز در جمع نمازگزاران خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: اینها مخفیانه با دشمن دست داشته و درصدد آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده و حاضر شده به خاطر منافع خود، نظام اسلامی را به خطر بیندازند.
وی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات که منجر به حماسه بزرگ ۹ دی شد، افزود: فتنه سال ۸۸ عظیم‌تر از آن چیزی بود که میتوان تصور کرد زیرا انتخابات صرفاً یک بهانه بود تا این ظلم بزرگ در حق نظام جمهوری اسلامی رقم بخورد.
مشاور سابق رئیس جمهور حضور حماسی ملت در ۹ دی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را برشمرد و گفت: چیزی که استکبار را عصبانی کرده و دندان‌ها را به لرزه درآورده این است که اصل ولایت فقیه در جامعه اسلامی جاری و ساری است.
وی تصریح کرد: خود دشمنان اعتراف کرده‌اند که عاشورایی بودن ملت، اعتقاد به امام زمان (عج) و ولایت فقیه نمی‌تواند آنها را به اهداف خود در نظام جمهوری اسلامی برساند.
حجت‌الاسلام سقای‌‌بی‌ریا‌ با اشاره به اینکه روز ۹ دی روزی بود که مردم بصیرت بالا و موقع‌شناسی خودشان را به نمایش گذاشته‌اند، اضافه کرد: عده‌ای بعد از حادثه عاشورا و شهادت امام حسین (ع)‌متوجه حقانیت آن امام مظلوم شده بودند اما دیر شده بود. لیکن در حماسه ۹ دی ۸۸ مردم به موقع وارد عمل شده و طومار فتنه و فتنه‌گران را پیچیده که این حاکی از بصیرت بالا و موقعیت‌شناسی مردم در نظام اسلامی است.
رئیس دفتر جامعه مدرسین قم اظهار داشت: فتنه ۸۸ توطئه و اقدامی نبود که با نیروی انتظامی و یا سایر ابزارها جلوی آن را گرفت بلکه حضور مردم در صحنه نیاز بود که این فتنه را در نطفه خفه کنند که با حضور حماسی مردم حماسه ۹ دی به عنوان یک روز تاریخی برای نظام رقم خورد.
وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران برای دستیابی به اهداف پلید خودشان از حیثیت و آبروی نظام هزینه می‌کردند، تصریح کرد: آنان چندین سال قبل با کمک دشمنان برای حوادث بعد از انتخابات برنامه‌ریزی کرده تا به نظام اسلامی آسیب وارد کنند. ولی در حماسه ۹ دی مردم همیشه در صحنه چنان سیلی به فتنه‌گران زدند که آنان به خودشان می‌پیچیدند.
مشاور سابق رئیس جمهوردر بخش دیگری با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای انتخابات مجلس تصریح کرد: دشمنان قصد داشته تا از شهرهای کوچک برای انتخابات نقشه کشیده و با ملتهب کردن فضا آن را به مرکز تسری دهند. لیکن مردم ما همواره هوشیار و آماده مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های بدخواهان نظام هستند.
وی با اشاره به اینکه مردم هم در این انتخابات و هم در سایر عرصه‌ها امتحان خود را به خوبی پس دادند، تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مثل قبل با زد و  بند نیست بلکه مردم با بصیرت با ویژگی‌های اصلح بودن افراد را انتخاب و راهی مجلس خواهند کرد.
رئیس دفتر جامعه مدرسین قم‌ همچنین با اشاره به ویژگی‌های نمایندگان مجلس تصریح کرد: نمایندگان بایستی خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را در سرلوحه کار خود قرار داده نه آنکه برای منافع شخصی و حزبی خود وارد شوند.
حجت‌الاسلام سقای‌بی‌ریا‌ تأکید کرد: آن چیزی که انتخابات مجلس را رقم می‌زند نه پول، نه قدرت و نه زدوبندهای سیاسی است. و آن چیزی که در نزد خداوند مهجور خواهد بود انتخاب اصلح و برای رضای خدا است که ان‌شاالله یک مجلس خوب و حزب‌اللهی برای این دوره از مجلس شورای اسلامی توسط مردم همیشه در صحنه رقم بخورد.
‌انتهای پیام/‌ش10/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول