اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بیانیه جمعیت ایثارگران ‌به مناسبت سالروز یوم‌الله نهم دی

9 دی خواص بی‌بصیرت و ساکتین ‌‌را ‌رسوا کرد/ فتنه ۸۸ قبل از سال ۸۴ طراحی شده بود

خبرگزاری فارس: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ تأکید کرد: عده­ای بی­بصیرت و گمراه از خواص و اهل سکوت و تزویر در حماسه 9 دی رسوا شدند.

9 دی خواص بی‌بصیرت و ساکتین ‌‌را ‌رسوا کرد/ فتنه ۸۸ قبل از سال ۸۴ طراحی شده بود
به گزارش خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز یوم الله نهم دی طی بیانیه‌ای تاکید کرد که فتنه‌گران را باید خائنان بزرگ به آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر و ملت بزرگ ایران قلمداد کرد.
 
* متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«یوم الله» روز خداست‌؛ روزی است که ابعادی از عظمت، قدرت و هدایت الهی درآن تجلی می­یابد. انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی­گاه یوم­الله­های بزرگ و فراوانی است که شناخت و بازخوانی آنها، هر انسان آزاده و منصفی را مجذوب خود می‌نماید.

یوم­الله 9دی ماه 1388 نقطه عطفی در روند انقلاب اسلامی و نقطه پایانی بر سهمگین­ترین و پیچیده­ترین جنگ نرم نظام­سلطه و استکبار جهانی و ازناب و دنباله­های داخلی آنان علیه موجودیت و ارکان اساسی نظام بشمار می­رود.

فتنه براندازانه 88 که در قالب شعارهای ظاهرفریب، لکن در وابستگی کامل به دشمنان نظام و انقلاب از سال‌های بعد از پیروزی اصولگرایان معتقد به ولایت و گفتمان انقلاب اسلامی، حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری نهم، طراحی و آماده اجرا شده بود، زمانی عملی شد که ملت بزرگ ایران با حضوری شکوهمندو حداکثری با بیش از 85 درصدی حضور دارندگان حق رای، کم­نظیرترین حماسه حضور بعد از رفراندوم جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت حماسه­ای که می‌توانست منافع اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی بسیاری را به ارمغان آورد لکن با ایجاد و گسترش فتنه، شیرینی این رخداد بزرگ بر کام ملت بزرگ ایران ‌ننشست.
 
گستاخی و بی­پروایی برنامه­ریزان نظام­سلطه و فتنه­گران حقیر و ذلیل آنها اعم از سران داخلی فتنه و یا جریانات و اشخاص هماهنگ و یا فریب­خورده تا جایی تجری یافت که حرمت و حریم عاشورای حسینی و عاشوراییان را مورد هتاکی و بی­حرمتی قرار دادند.

بر این اساس در بازخوانی و تحلیل از حماسه 9 دی‌ماه، قبل از هرگونه سطحی­نگری و اظهارات شعارگونه، بنا به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری، محورهای مهمی به شرح زیر را باید مورد توجه قرار داد:

1) توجه به لایه­های عمیق پیدایش و ظهور حماسه 9 دی که باید به کنش‌ها و حوادث و برنامه­ریزی سال‌ها و ماه‌ها قبل از آن حادثه توجه نمود. در حقیقت آنچه ‌بسترساز رخداد 9 دی بوده است، نباید مورد غفلت واقع شود.

2) تأکید بر رویکرد تبیینی و تحلیلی و پرهیز از رویکردهای سطحی­نگر و شعاری

3) تبیین و تحلیل ریشه­های فتنه 1388 و شیوه­های دشمنان انقلاب در تلاش برای براندازی نرم نظام

4) توجه به حضور گسترده مردمی از اقشار مختلف که از ایمان عمیق و دینی حاکم بر دل‌های آنان به ویژه عشق سرشار آنان ‌به محرم و عاشورای حسینی سرچشمه گرفته است.

5) بهره­مندی نظام از قدرت ملی و حضور مردم برای مدیریت آینده انقلاب

6) تشریح جایگاه و نقش بی­بدیل رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آرمان­های حضرت امام(ره) و آشکارسازی ابعاد فتنه 88 و مدیریت بی­نظیر آن

7) تبیین عمق مردمی انقلاب اسلامی ایران و تحلیل همه­جانبه ابعاد و اهمیت سرمایه اجتماعی ناشی از بعد برجسته و عظیم مردمی بودن نظام ‌با تاکید بر بصیرت­افزایی و تقویت اعتماد ملی و حضور بموقع مردم در عرصه­های نیاز انقلاب

8) تشریح جایگاه و نقش برجسته و کم­نظیر مردم به عنوان صاحبان و ارکان اصلی انقلاب در جلوگیری از انحراف­ها و سازش  با دشمنان
 
حضورگسترده و به موقع اقشار مختلف مردم در مقابله با توطئه نظام‌ سلطه و فتنه­گران داخلی قدرت نرم ایران اسلامی در مقابله با جنگ نرم آنان را در رساترین قیام تمام قد مردم با بصیرت و فهیم کشورمان را به ‌رخ مستکبرین و توطئه­گران داخلی کشاند و نقشه­های آنان را نقش برآب کرد.
 
9 دی‌ماه 1388مبنا و شاخص شد که تمام جریانات سیاسی و شخصیت­های مدعی و ملت بزرگ ایران محک بخوردند. در این امتحان بزرگ عده­ای که دشمنان انقلاب در آنها نفوذ کرده و آنها را همچون ابزاری بی­اراده در اختیار داشتند در هیات و قالب سران فتنه و برخی احزاب و جریانات سیاسی منحرف و یا معاند و نیز جماعتی سینه­چاک در پیروی از آنان رهبری می­نمودند.
 
آنان را باید خائنان بزرگ به آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر و ملت بزرگ ایران قلمداد کرد؛ عده­ای بی­بصیرت و گمراه از خواص و اهل سکوت و تزویر هم در این رخداد بزرگ رسوا شدند و چهره حق به جانب گرفتن و سیاست بر میخ و نعل­زدن و در نهایت آب به آسیاب دشمن ریختن آنان در پیشگاه ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی آشکار گردید و به اندازه طول تاریخ انقلاب­اسلامی نقاب از چهره آنان برگرفته شد و مایه عبرت نسل جوان وآینده­ساز گردیدند.

در این میان ملت بزرگ و باوفای ایران اسلامی با حضور شکوهمند و بی­نظیر خود نیز بار دیگر از این محک و فتنه بزرگ سربلند و پیروز بیرون آمد تا همچون سراجی منیر، روشنی­بخش راه پویندگان صراط حقیقت گردد.
 
اکنون در سالروز 9 دی روز حماسه تاریخی ملت بزرگ و حسینی ایران اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاسی به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و با احترام به ساحت ارجمند ملت بزرگ ایران ضمن یادآوری عبرت‌آموز حوادث تلخ قبل از حماسه نهم دی 1388 که طی آن نظام سلطه و فتنه­گران می­خواستند مردمسالاری دینی در ایران اسلامی را زیر سوال ببرند، درهم­افزایی با استکبار جهانی مسبب ریخته شدن خون افرادی بیگناه و مخدوش جلوه دادن چهره و جایگاه نظام بویژه در سطح بین­المللی گردیدند.
 
به رای و حضور پرشکوه مردم بی­حرمتی کردند و فرصت­های گسترده­ای را در روند بالندگی شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جامعه سبب شدند با قانون­شکنی و عدم تمکین از قانون، مرزها و خطوط قرمز قانونی و حقوقی نظام و مردم را زیر پا گذاشتند و سرانجام با آشکار کردن باطن و منویات خبیث خود با بی­حرمتی به شعار و حریم‌های ارزشی و اعتقادی مردم در روز عاشورای حسینی به نبرد و جنگ سخت و نرم با گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی آن برخاستند.
 
لکن مدیریت باصلابت و هوشمندانه رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت­الله­العظمی ­امام­ خامنه­ای و لبیک جانانه مردم فهیم و بابصیرت در حساسترین لحظات، همه بافته­های دشمنان انقلاب اعم از نظام­سلطه و سران خائن فتنه­گر و جریانات سیاسی برانداز نظام و توطئه شخصیت‌های اهل سکوت و یا بازیگر در میدان دشمنان را پنبه کرد.
 
ضمن تاکید بر ضرورت مستمر جریان شناسی و دشمن­شناسی در آستانه رخدادهای مهم پیشروی مانند انتخابات مجلس نهم در محضر خداوند سبحان باردیگر همچون قطره­ای از اقیانوس بیکران مردم بزرگوار ایران اسلامی بر پاسداری از آرمان امام و شهداء و تجدید میثاق با منویات و شاخص و معیارهای مقام معظم رهبری ضمن هشدار جدی به دشنمان قسم خورده نظام و انقلاب و فریب­خوردگان داخلی از مسئولین قوه قضائیه خواستاریم که با مجازات سران فتنه­گر و انحراف و نیز برخورد بدون اغماض با عوامل فشارهای مالی و اقتصادی اخیر عملا از دستاوردهای یوم الله نهم­دی­ماه صیانت و حفاظت نمایند.

از دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز می­خواهیم مباحث تبیینی و تحلیلی یوم­الله 9 دی را با سرعت و دقت و با محتوای راهگشا تهیه و در اختیار مردم خاصه جوانان در ایران و دیگر کشورهای اسلامی قرار دهند. 
 
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول