اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ششمین روز ثبت نام برای رقابت بزرگ/ 27

نایبی: امروز 630 نفر در حوزه انتخابیه تهران نامزد شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار تهران گفت که امروز در فرمانداری تهران و وزارت کشور 630 نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر ثبت‌نام قطعی داشتند.

نایبی: امروز 630 نفر در حوزه انتخابیه تهران نامزد شدند
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در فرمانداری تهران، محسن نایبی فرماندار تهران عصر امروز پنجشنبه در ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبین نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز در فرمانداری 87 نفر ثبت‌نام کردند که 72 نفر آقا و 15 نفر خانم هستند.

وی گفت: در وزارت کشور نیز 84 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 68 نفر آقا و 16 نفر خانم هستند، بنابر‌این در فرمانداری و وزارت کشور در مجموع 171 نفر شامل 140 مرد و 31 خانم ثبت‌نام کردند.

نائب فرماندار تهران با بیان اینکه 630 نفر برای حوزه انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 607 نفر ثبت‌نام کامل و 23 نفر در مراحل تکمیل پرونده هستند.

وی با اشاره به مدرک تحصیلی داوطبان اظهار داشت: ‌یک نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم، یک نفر فوق‌دیپلم، 53 نفر کارشناسی، 433 نفر کارشناسی ارشد، 119 نفر مدرک دکتری و سایر افراد دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی در ادامه سخنان خود به محدوده سنی داوطلبان اشاره کرد و افزود: محدوده سنی 30 تا 40 سال 226 نفر، 41 تا 50 سال 218 نفر، 51 تا 60 سال 132 نفر، 61 تا 70  سال 24 نفر و 71 تا 75 سال 7 نفر ثبت‌نام کردند.

نائبی با بیان اینکه سایت دوم فرمانداری برای ثبت‌نام راه‌اندازی شده، در پایان اضافه کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای نهمین انتخابات مجلس فردا 9 دی تا 5 بعد از ظهر ادامه دارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول