اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ششمین روز ثبت نام برای رقابت بزرگ/ 23

رضایی: از تهران کاندیدا می‌شوم/ هدف جبهه ایستادگی ‌وحدت ‌اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: امیدوار رضایی که کاندیدای انتخابات مجلس نهم شده است، گفت که از تهران کاندیدا می‌شود.

رضایی: از تهران کاندیدا می‌شوم/ هدف جبهه ایستادگی ‌وحدت ‌اصولگرایان است
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، امیدوار رضایی نماینده فعلی مجلس هشتم که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که از کجا کاندیدا می‌شوید، گفت که ‌از تهران کاندیدا می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه سرانجام جبهه متحد اصولگرایی‌، جبهه پایداری ‌و جبهه ایستادگی به وحدت می‌رسند، اظهار داشت: احتمال وحدت در میان اصولگرایان کم نیست و هدف جبهه ایستادگی ایجاد وحدت میان اصولگرایان است.

این نماینده مسجد سلیمان در مجلس همچنین در پاسخی سوالی مبنی بر اینکه الان شاهد عدم ارائه لیست از سوی اصلاح‌طلبان هستیم چه لزومی برای ایجاد وحدت در میان اصولگرایان است، گفت: ما رقبای زیادی داریم که بخشی از آنها اصلاح‌طلبان هستند و رقبای پنهان هم داریم.

وی تأکید کرد: وحدت میان اصولگرایان از نظر بنده به قدری اهمیت دارد که اگر شرط اصولگرایان برای وحدت این باشد که بنده در انتخابات شرکت نکنم، ترجیح می‌دهم که شرکت نکنم.

رضایی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مجلس هشتم یادآور شد: عملکرد مجلس هشتم نسبتاً خوب بود اما بخواهیم تفکیک کنیم، عملکرد مجلس هشتم در تقنین خوب بوده ولی در بعد نظارت ضعف مزمنی وجود دارد که مجالس قبلی هم بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا وجود ضعف نظارتی در مجلس به خاطر ضعف ساختاری است، گفت: روند انتخابات و چگونگی انتخاب نمایندگان و نبود احزاب قدرتمند دلایلی است که موجب ضعف نظارت می‌شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول