اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به اظهار نظر مقامات آمریکایی

جمهوری اسلامی ایران برای اعمال استراتژی‌های دفاعی خود از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: حانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در پاسخ به اظهار نظر یک مقام آمریکایی مبنی بر اینکه اجازه نخواهیم داد ایران حتی یک روز تنگه هرمز را ببندد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای اعمال استراتژی‌های دفاعی خود از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرد.

جمهوری اسلامی ایران برای اعمال استراتژی‌های دفاعی خود از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی ظهر امروز در حاشیه همایش حماسه 9 دی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اظهار نظر یک مقام نیروی دریای آمریکا مبنی بر اینکه به جمهوری اسلامی ایران اجازه بستن تنگه هرمز را نخواهیم داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای اعمال استراتژی‌های دفاعی خود از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها شان و صلاحیت آن را ندارند که بخواهند در اقدامات مختلف به ایران اجازه بدهند. 

این مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: این نکته را تاریخ منازعات راهبردی بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا نشان داده و همه حوادثی که در این سال‌ها اتفاق افتاده است و همه تحمیل اراده‌هایی که توسط جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، همه به رغم همه مخالفت‌هایی بوده‌ است که آمریکایی‌ها انجام داده‌اند.

وی افزود: لذا اصل این موضوع و این گفته کاملا مردود است و کسی به این قبیل گفته‌ها وقعی نمی‌نهد.

سلامی همچنین در مورد مانور اخیر دریایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این مانور به خوبی در حال پیشرفت است و نتایج خوبی را نیز به دست آورده است.

وی در مورد تئوری بستن تنگه هرمز تاکید کرد: هر گاه منافع حیاتی جمهوری اسلامی ایران به هر قیمتی تهدید شود ما تهدید را در مقابل تهدید قرار می‌دهیم و از اعمال استراتژی‌های دفاعی خود برای دفاع از ارزش‌های حیاتی خود هیچ گونه تردیدی نداریم و مصمم تر از همیشه عمل خواهیم کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول