اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج):

تفکر سیاسی ملت ایران برگرفته از اعتقادات آنها است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: مبنای تفکر سیاسی ملت غیور ایران بر گرفته از مبانی اعتقادی آنها است.

تفکر سیاسی ملت ایران برگرفته از اعتقادات آنها است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر در همایش بصیرت که با حضور تعدادی از مسئولان و بیش از 600 نفر از بسیجیان ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد با اشاره به واقعه اسرا در شام اظهار داشت: این واقعه نتیجه بی‌بصیرتی و خیانت افرادی بود که امام حسین (ع) و خاندان پیامبر (ص) را می‌شناختند، اما شمشیر دشمن را در دست داشتند.
وی گفت: اگر افشاگری و عظمت آزادگان و اسرای کربلا نبود امروز ما نیز از آن واقعه و حماسه مهم خبر نداشتیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به واقعه نهم دی‌ماه سال 88 و خیانت جریان‌های انحرافی و افشاء شدن نیت پلید آنها توسط ملت بزرگ ایران تصریح کرد: ملت شریف ایران در طول انقلاب همواره هوشیار و مطیع رهبری و ولایت بوده و همچنان ولایت مداری خود را در همه صحنه‌ها نشان داده است و در واقعه نهم دی‌ماه نیز بسیار شایسته عمل کرد.
وی مبنای تفکر سیاسی ملت غیور ایران را بر گرفته از مبانی اعتقادی آنها دانست و گفت: همه این‌ها نتیجه توجه به سیره عملی معصومان (ع) و ائمه اطهار است.
طیبی‌فر با اشاره به داستان حضرت صالح پیامبر در قرآن کریم توطئه و جریان انحرافی را علیه این پیامبر الهی تشریح و اضافه کرد: قرآن کتاب بزرگ زندگی و سعادت بشر است که خداوند این‌گونه مباحث را در قالب داستان و قصه برای روشنگری انسان‌ها و جلوگیری از افتادن آنها در جریان‌های انحرافی بیان می‌کند.
وی افزود: در جریان واقعه مهم نهم دی‌ماه که جریان‌های انحرافی و براندازی، حتی نسبت به شعائر عاشورا نیز بی‌حرمتی کردند، موج عظیم و حضور ملت ایران و بسیجیان عزیز در صحنه، همه معادلات دشمنان را بر هم زد و کودتای مخملی آنها را که با هدایت استکبار جهانی پشتیبانی می‌شد، خنثی کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان داشت: حرکت خروشان ملت ایران در روز نهم دی‌ماه 88، طوفان ولایت مداری و طوفان انقلابی این ملت بزرگ علیه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.
وی گفت: شعار ملت ایران همواره با شعور و بصیرت همراه بوده است و این را در عمل نشان داده‌اند و هم اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرتی دارد که دشمن هر روز گوشه‌ای از آن را می‌بیند.
طیبی‌فر هوشیاری و بصیرت بسیجیان را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: تا زمانی که ملت بزرگ ایران با بصیرت کامل در صحنه باشند دشمنان داخلی و خارجی نمی‌توانند به اهدافشان دست یابند.
وی سازماندهی بیش از 8 هزار نفر بسیجی در ذوب‌آهن اصفهان را نشانه پیشگامی این صنعت بزرگ در عرصه‌های مختلف تولیدی، اقتصادی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: همه افرادی که در این مجتمع بزرگ صنعتی در سنگر جهاد اقتصادی و صنعتی تلاش و همت می‌کنند بسیجی و جزو مجاهدان فی سبیل الله هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به عملکرد موفق حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب‌آهن تصریح کرد: جمع زیاد و قابل توجه بسیجیان در این مجموعه صنعتی و حضور موثر آنها در عرصه‌های مختلف نشان از بصیرت و هوشیاری آنها دارد.
وی گفت: انتظار داریم که در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با بصیرت افزایی و شناخت جریان‌های سیاسی به افرادی رای داده شود که همراه رهبری و انقلاب باشند.
انتهای پیام/صا30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول