اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

هدف دشمنان شکستن اراده ملت است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: دشمنان با توهین با فشار سیاسی، تبلیغاتی می‌خواهند اراده ملت ایران را در هم بشکنند.

هدف دشمنان شکستن اراده ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در جمع مردم آبدانان اظهار داشت: صبر رمز پیروزی و عبور از موانع مشکلات است، صبر نشانه روح بلند و عظمت انسان است.
وی ادامه داد: به زندگی پیامبر دقت کنید وی کسی بود که همگان به پاکی،‌ صداقت، امانت و عدالت وی اذعان داشتند تا جایی که لقب او را امین قرار دادند.
این مسئول اضافه کرد: همه او را به صداقت می‌شناختند زمانی که رسالت خود و بت‌پرستی و ظلم و جهالت عده‌ای را علنی کرد سیل فشارها، تهمت‌ها، توهین‌ها و ملامت‌ها به سوی پیامبر اسلام روانه شد.
رئیس جمهور گفت: زمانی که پیامبر اصلاحات اساسی را آغاز کرد و به فرمان الهی وارد هدایت مردم و تنظیم امور اجتماعی و برپایی عدالت شد سیل اتهامات و توهین‌ها به سوی او سرازیر شد تا جایی که بالاترین اهانت را یعنی ریختن زباله‌ها بر سر آن عزیز دریغ نکردند، او را جادوگر و افسونگر خواندند.
وی ادامه داد: سنگین‌ترین فشارها، نظامی و اقتصادی بر پیامبر وارد شد تا دست از صراط مستقیم توحید و عدالت جامعه بر دارد.
وی افزود: اما پیامبر صبر کرد مهمترین صبر تحمل در برابر تهمت‌هاست در مقابل فشار اقتصادی و نظامی انسان دوام می‌آورد، آنچه که روح انسان را آزار می‌دهد توهین و تهمت‌هاست که پیامبر خدا را ملامت می‌کردند.
این مسئول اضافه کرد: تهمت به کسی که واسطه فیض خدا با هستی است، کسی که بهانه خلقت و روزی رساندن است، همه خوبی‌های هستی به واسطه وجود نورانی آن عزیز است اما آن را مورد تهمت قرار می‌دهند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: پیامبر ملامت‌ها را تحمل کرد، اوج صبر را در حادثه عاشورا مشاهده کنید، هم تهمت بود، هم توهین، ملامت و هم شمشیر بود.
رئیس جمهور گفت: امام حسین (ع) صبر کرد برای راه تثبیت مسیر حق از مسیر باطل، برای تثبیت جبهه حق از جبهه زرپرستان روزگار و به دلیل همین صبر چراغ هدایت و کشتی نجات شد.
وی ادامه داد: در دوره انقلاب چه تهمت‌هایی به امام زدند چه توهین‌هایی به امام کردند، همه این موارد در تاریخ ثبت است به فرزند بزرگ امام که عالم برجسته‌ای بود هم توهین کردند.
این مسئول اضافه کرد: اما امام راحل صبر کرد که سبب پیروزی و ماندگاری امام شد چه تهمتی به شهید بهشتی زدند، اما وی صبر کرد و تحمل کرد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: دشمنان با توهین با فشار سیاسی، تبلیغاتی می‌خواهند اراده ملت ایران را در هم بشکنند موضوعاتی را به ملت منتسب می‌کنند که شایسته آنهاست آنان ملت را عقب افتاده
می‌خواهند و در این راستا تبلیغ می‌کنند.
رئیس جمهور گفت: در داخل کشور هم عده‌ای تصور می‌کنند ما از راه خدمت غافل شویم.
وی ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم هرکس دلش برای اسلام و آرمان‌های الهی و نسل‌های آینده می‌سوزد باید تلاش کند.
این مسئول اضافه کرد: همه شیاطین در تلاشند تا ایران ساخته نشود می‌گوید ایران هسته‌ای است، اینها فریب کاری است هدف اصلی ممانعت از پیشرفت ایران است.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: هرکس متعهد به این ملت و پیامبر است کشور را باید بسازد و در این راه باید عجله کرد.
رئیس جمهور گفت: عده‌ای از ساخت ایران خوشحال نیستند ناراحت هستند از آنها خواهش می‌کنیم در کنار ملت باشند و همراهی کنند.
وی ادامه داد: اگر ساختار اصلاح شود یک فقیر پیدا نمی‌شود. 
احمدی‌نژاد تصریح کرد: اکنون کار دولت بسیج همگانی برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است برای ملت ما عیب است که جوانان ما بیکار باشند.
رئیس جمهور گفت: در سه سفر گذشته 135 پروژه برای آبدانان تصویب شده که 48 مورد اجرا شده، 53 مورد در دست اجراست و در 34 پروژه هنوز کاری انجام نشده است.
وی ادامه داد: در جلسه دولت این پروژه‌ها را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم و موانع و مشکلات را برطرف می‌کنیم.
 انتهای پیام/غ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول