اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جاهد ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

حضور بسیجیان در فتنه 88 انقلاب را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور بسیجیان در فتنه سال 88 موجب بیمه مجدد انقلاب شد.

حضور بسیجیان در فتنه 88 انقلاب را بیمه کرد
علیرضا عظیمی جاهد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حضور به موقع بسیجیان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین عوامل نقش تأثیرگذار بسیج در خنثی سازی توطئه‌های سران فتنه در عاشورای سال 88 است.
وی افزود: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمود" من بسیجی بصیر می‌خواهم" یکی از خصوصیات مهمی که توانست فتنه 88 را در نطفه عقیم و خفه کند همین بصیرت بسیجیان بود.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین شاخه بصیرت بسیجیان گوش به فرمان بودن مولایشان بود زیرا هرچه مقام معظم رهبری گفت به آن عمل کردند.
جاهد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های بصیرت بسیجیان، نگاه به حال افراد است، افراد وفادار به نظام، افراد پیرو خط ولایت و نیز افرادی که با دشمن همکاری دارند را به خوبی تشخیص می‌دهند.
وی ادامه داد: بسیجیان با بصیرت خود در برابر سران فتنه به خوبی عمل کردند و با تصمیم گیری به موقع و به روز همه با حضرت آقا در برابر فتنه دشمنان و فریب خوردگان ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد‌: نهم دی ماه سند ذره‌بینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باید به آن افتخار کرد.
جاهد گفت: بسیجیان با بصیرت و آگاهی به موقعیت خود در فتنه نهم دی ماه در صحنه حاضر شدند و به تمامی دشمنان ایران ثابت کردند هر شخصی و هر فردی که در برابر قرآن و نظام بایستد، با آن مقابله و مبارزه خواهند کرد و این حضور انقلاب ما را مجدد بیمه کرد.
وی عنوان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با بصیرت خود در خیلی از موارد و قانون‌گذاری‌ها مؤثر باشند و با خصوصیات خوب از نمایندگان فرد اصلح را انتخاب کنیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: با در صحنه بودن بسیجیان انقلابی، کسانی که منافع شخصی را فدای منافع انقلاب می‌کنند می‌توان این حماسه عظیم و تاریخی را ماندگار کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول