اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

حماسه 9 دی‌ماه پایان تمام فتنه‌ها بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: 9 دی‌ماه پایان تمام فتنه‌هایی بود که تدارک آن از سال‌های دور در مجلس ششم و دولت اصلاحات آغاز شده بود.

حماسه 9 دی‌ماه پایان تمام فتنه‌ها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: از همان سال‌های اصلاحات مشخص بود که فتنه‌ای در جریان است و محور آن بر اساس تمسخر مسائل دینی، تضعیف جایگاه رهبری و براندازی نظام است و با جنگ نرم و سازماندهی صهیونیسم و همراهی افراطیون و با بهانه تقلب در انتخابات سال 88 به اوج خود رسید.
وی ادامه داد: سکولاریزه کردن کشور تحول سیاسی بود که در مجموعه پیگیری دولت اصلاحات با به کار گرفتن امکاناتی مانند سینما، فضای مجازی انجام شد و در جریان انتخابات سال 88 همه نیرو و توان خود را به کار گرفت تا به اهداف خود دست یابد.
امام جمعه بشرویه با اشاره به حرمت شکنی عاشورای حسینی در سال 88 تأکید کرد: در نهایت و بعد از تمامی تلاشی که فتنه‌گران برای فتنه‌گری و رسیدن به برنامه‌های خود انجام دادند بیداری و بصیرت مردم تحت رهبری ولایت فقیه به استمداد آمد و در تمام لحظات بحران و فتنه، رهبری خورشید درخشان هدایت بود تا آنجا که یک سخنرانی و خطبه روشنگرانه توانست در اوج آشوب و پریشانی آرامش را به فضای جامعه برگرداند.
شمس‌الدین سکوت خواص و حتی خط و نشان کشیدن آنان در مقابل رهبری و همچنین موضع گیری دو پهلو آفتی داشت که با تمام تبعات منفی سبب رو شدن چهره منافقان است.
وی با اشاره به جریان بیداری اسلامی تأکید کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم به کمک جریان فتنه دست از کار نکشیده است و در حال حاضر نیز جریاناتی مشکوک در کشور سوریه و حمایت از جنایت‌های آل خلیفه و آل سعود و رژیم عبدالله صالح نشان از برنامه‌ریزی برای تضعیف مقاومت اسلامی در مقابل صهیونیسم است.
امام جمعه بشرویه حزب الله و سوریه را به عنوان طلایه‌داران مبارزه به صهیونیسم برشمرد و ادامه داد: استکبار به دنبال قطع ارتباط بین ایران و مقاومت اسلامی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول