اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار

نمایشگاه و گنجینه دائمی اسناد هویتی کردستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه و گنجینه دائمی اسناد هویتی ثبت احوال کردستان ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان و تعدادی از مدیران و مسئولان در سنندج افتتاح شد.

نمایشگاه و گنجینه دائمی اسناد هویتی کردستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه تقویت زیر ساخت‌های ثبت احوال موجب تسریع در تحقق اهداف توسعه کشور می‌شود، اظهار داشت: ثبت دقیق و به موقع وقایع حیاتی تاثیر فراوانی در واقعی شدن آمار و اطلاعات جمعیتی برای برنامه‌ریزی بلند مدت استان و کشور دارد.
ایرج حسن‌زاده افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند سایر زمینه‌ها در بخش ثبت احوال نیز مسیر رشد و توسعه را طی کرده و امروزه شاهد ثبت دقیق و به روز رسانی اطلاعات جمعیتی در ثبت احوال کشور هستیم.
حسن‌زاده در ادامه به نقش این سازمان در برگزاری انتخابات سالم و مطلوب اشاره کرد و گفت: مسئولان ثبت احوال در استان باید با اندیشیدن تدابیر لازم ضمن ساماندهی وضعیت مدارک شناسایی افراد شرکت‌کننده زمینه مشارکت بیشتر مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم کنند.
وی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اولویت‌ها و اهداف نظام است و در این راستا باید همه ما تلاش خود را معطوف جلب مشارکت مردم کنیم.
انتهای پیام/خ30/ص1000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول