اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مقیمی در نطق میان دستور:

«9 دی» یکبار دیگر کارآمدی ولایت فقیه را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: نماینده بهشهر در مجلس گفت: ۹ دی روز همدلی، اتحاد و هم‌افزایی دلسوزان انقلاب و هم‌صدایی با سکاندار انقلاب بود و کارآمدی ولایت فقیه را یک‌بار دیگر به نمایش گذاشت.

«9 دی» یکبار دیگر کارآمدی ولایت فقیه را به نمایش گذاشت
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس، سخنان خود را به فتنه و حماسه ۹ دی و آزمون بزرگ ملت یعنی انتخابات اختصاص داد و خواستار در اولویت قرار دادن رسیدگی به طرح اصلاح بند ۱۱۱ قانون بودجه سال ۹۰ درباره دانشجویان تربیت معلم شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همیشه مورد تهاجم دشمنان داخلی و خارجی بوده و این روند همچنان ادامه دارد، افزود: یادمان نرفته است که فتنه سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات، اصل و موجودیت نظام اسلامی را هدف گرفته بود و در کنار عوامل خارجی، باید به عاملی به نام خواص بی‌بصیرت و ساکتین در این فتنه اشاره کرد، آنان که با موضع دوپهلوی خود در شعله‌ور شدن این فتنه دخیل بودند، علیرغم خسارت و پیامدهای فتنه دستاوردهای بصیرت‌آفرین آن بیش از خسارت آن بوده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: حماسه ۹ دی‌ماه جزو دستاوردهای فتنه بود که ده‌ها میلیون نفر برای دفاع از ولایت، نظام و کشورشان به خیابان‌ها آمدند و چشم فتنه را کور کردند.

مقیمی با بیان اینکه ۹ دی ماهیت فتنه را تفسیر کرد، افزود: این روز، روز همدلی، اتحاد و هم‌افزایی دلسوزان انقلاب و هم‌صدایی با سکاندار انقلاب بود و کارآمدی ولایت فقیه را یک‌بار دیگر به نمایش گذاشت.

وی درباره دلایل اهمیت انتخابات نهم گفت: همه دشمنان داخلی و خارجی، نظام سلطه و آمریکایی‌ها در حال طراحی توطئه‌ای جدید علیه انتخابات هستند و به همین دلیل باید مراقب باشیم لذا در این انتخابات علاوه بر اینکه باید برای نظام و کشور کار می‌کنیم، باید برای موج بیداری اسلامی در منطقه، نیز کار کنیم.

نماینده بهشهر همچنین ادامه داد: همه امید کشورهای منطقه به ایران است و نگرانی ما این است که اگر مجلس اصلاح‌طلبی روی کار آید، در منطقه اثرگذار خواهد بود و همه امیدهای منطقه از بین خواهد رفت، درست مثل مجلس ششم که در خانه ملت علیه ملت تحصن کردند و چراغ سبز به غرب و آمریکا نشان داد.

وی به مشکلات حوزه انتخابیه پرداخت و گفت: احداث پالایشگاه بهشهر، از خواسته‌های مردم این شهرستان است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول