اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 6 تیم برتر پهلوانی کشور

دومین دوره مسابقات پهلوانی در سنندج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان از برگزاری دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی با عنوان جام ولایت در سنندج خبر داد.

دومین دوره مسابقات پهلوانی در سنندج برگزار می‌شود
علیرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی به مناسبت گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به کردستان برگزار می‌شود که امسال نیز دومین دوره برگزاری آن همزمان با حماسه 9 دی برگزار می‌شود.
به گفته نایب رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان، در این دوره از رقابت‌ها دو تیم جوانان و بزرگسالان از استان کردستان، و تیم‌های برتر استان‌های زنجان، همدان، کرمانشاه و مرکزی حضور داشته و با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی در ادامه افزود: در دومین دوره مسابقات جام ولایت تیم‌های شرکت کننده در شش رشته هنرهای فردی چرخ تیز، چرخ چمنی، دو میل بازی، سه میل و چهار میل بازی، کباده و میل سنگین و پنج وزن کشتی پهلوانی در اوزان 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم به قید قرعه به مصاف هم خواهند رفت.
غلامی خاطر نشان کرد: مسابقات به صورت تیم به تیم در دو گروه سه تیمی برگزار و تیم اول هر گروه فینال و تیم‌های دوم نیز به مرحله رده‌بندی خواهند رفت.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان در پایان گفت: این دوره از مسابقات توسط هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان و با همکاری اداره‌ کل ورزش و جوانان استان و اسپانسری مدیریت شعب بانک قوامین کردستان فردا در سالن آزادی شهر سنندج به مدت یک روز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول