اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شیلات کرمان خبر داد

توزیع 160 هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: در راستای اشغالزایی 160 هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا در استان کرمان توزیع شد.

توزیع 160 هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا در کرمان
مهدی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی در استان کرمان اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد کشاورزان و ترویج فرهنگ آبزی‌پروری در آذر ماه سال جاری 160 هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا توسط این مدیرت بین 66 استخر ذخیره آب کشاورزی در سطح شهرستان‌های تابعه این سازمان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود، حدود 50 تن ماهی از این استخرها برداشت و به بازار مصرف عرضه شود.
همچنین عباس ملایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: در روز 9 دی حماسه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد که طی آن ملت بزرگ ایران با تجمع بزرگ عاشورایی خود و با به نمایش گذاشتن بصیرت و آگاهی درسی بزرگ و فراموش نشدنی به تمام‌ فتنه‌گران دادند.
وی افزود: ملت ایران ثابت کردند، پیوندشان با نظام جمهوری اسلامی ایران پیوندی اعتقادی، عاطفی و برخاسته از ایمان قلبی به ولایت‌فقیه است.
ملایی تصریح کرد: اکنون در آستانه فرارسیدن این روز بزرگ و به یادماندنی وظیفه همه کارکنان این سازمان است که همدوش و همراه با دوستداران نظام و ولایت یک بار دیگر تجدید بیعت با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و شهدای والامقام داشته باشند.
وی بیان داشت: ملت ایران حمایت قاطع  خود را از ولایت فقیه و فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در 9 دی اعلام و با حضور گسترده در حماسه بزرگ عاشورائیان در روز جمعه مانند دژی استوار از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران پاسداری می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول