اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع نزدیک به دمشق:

انفجارهای دمشق 2 مقام ارشد اطلاعاتی سوریه را هدف قرار داده بود

خبرگزاری فارس: یک منبع نزدیک به دمشق اعلام کرد که انفجارهای تروریستی سوریه رئیس اداره اطلاعات سوریه و رئیس اطلاعات نظامی سوریه در ریف دمشق را هدف قرار داده بود.

انفجارهای دمشق 2 مقام ارشد اطلاعاتی سوریه را هدف قرار داده بود
به گزارش فارس، پایگاه خبری الانتقاد نت به نقل از یک منبع مرتبط با پایتخت سوریه و مطلع از اتفاقات این کشور نوشت که دو انفجاری که هفته گذشته در منطقه امنیتی کفرسوسه در دمشق به وقوع پیوست، تنها به دنبال تخریب مقر سازمان اطلاعات این کشور نبود، بلکه می خواست کاروان "رستم غزالی" رئیس بخش امنیت نظامی سوریه در ریف دمشق و "علی مملوک" مدیر اداره اطلاعات سوریه را هدف قرار دهد.

این منبع تاکید کرد که نیروهای خارج از لبنان از مرزهای شمالی و بقاع از شش ماه قبل وارد این کشور شده اند، اینها اطلاعاتی است که فایز غصن وزیر دفاع لبنان اخیرا آن ها را مطرح کرده است.

این منبع تاکید کرد که نیروهای امنیتی سوریه الان به دنبال این هستند که این طرح در کجا برنامه ریزی شده و مقدمات آن فراهم شده است، آنها نهایتا یک هفته زمان نیاز دارند تا بتواند به پایان این تحقیقات برسند، آنها عملیات امنیتی بسیار دقیق و هوشمندانه‌ای را آغاز کرده‌اند تا به فعالیت‌های گروه‌های تروریستی در کشور پایان دهند.

بر اساس این گزارش، مقامات سوری اهمیت زیادی برای اتفاقات امنیتی کشور می دهند و نمی خواهند آنها در تمامی مناطق این کشور پخش شوند، این منبع در مورد پذیرش مسئولیت این حملات از سوی اخوان المسلمون و در پی آن تکذیب این خبر از سوی خود آنها گفت که نگرانی آنها از واکنش هایی است که  این دو انفجار در پی داشته است، چرا که آنها هدفی را  به دست آورده‌اند که کاملا با خواسته‌هایشان تناقض دارد.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول