اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

پارک موضوعی گل‌ها در مشهد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار در مشهد پارک موضوعی گل‌ها احداث می‌شود.

پارک موضوعی گل‌ها در مشهد احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی اظهار داشت: ایجاد پارک‌های موضوعی علاوه بر جذب گردشگر همواره حامل پیام‌های تاریخی، هویتی و علمی به مخاطبان است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد تصریح کرد: در حال حاضر ایجاد پارک‌های موضوعی در شهر مشهد در دستور کار مدیریت شهر قرار گرفته که در همین راستا مطالعات ایجاد چند پارک موضوعی در شهر مشهد در حال انجام است.
سلامی ادامه داد: در حال حاضر مطالعات ایجاد پارک مینیاتوری به مساحت هشت هکتار با اعتبار پیش‌بینی شده 80میلیارد ریال در منطقه 12 در حال انجام است.
وی تصریح کرد: همچنین ایجاد پارک متحرک با مساحت 2.7هکتار در منطقه 10 در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد قرار گرفته است.
سلامی در مورد اعتبار ساخت این پارک بیان داشت: اعتبار پیش‌بینی شده برای ایجاد این پارک 27میلیارد ریال است.
وی از ایجاد نخستین پارک موضوعی گل‌ها در شهر مشهد خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی پارک موضوعی گل‌ها با مساحت 2.5 هکتار در منطقه 11 آغاز که برای ساخت آن 25میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با اشاره به ساخت پارک موضوعی دانش افزود: ساخت این پارک که هفت هکتار مساحت دارد که اجرای فاز یک آن با اعتبار 11میلیارد ریال در منطقه 10در حال احداث است.
سلامی در مورد موضوعات پارک دانش خاطر نشان کرد: موضوعات این پارک بر مبنای مباحث علمی چون فیزیک، شیمی و تاریخ است که می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول