اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 شهردار مشهد:

دومین پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در منطقه 4 صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار شهردار مشهد از بهره‌برداری دومین پایگاه چند منظوره مدیریت بحران مشهد تا پایان سال‌جاری در این منطقه خبر داد.

دومین پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در منطقه 4 صورت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد، اظهار داشت: در انتخاب زمین مورد نظر برای احداث پایگاه چند منظوره مدیریت بحران ویژگی‌هایی چون قرار گرفتن در حاشیه شهر و نزدیک بودن به محل‌های مسکونی لحاظ شده است.
شهردار منطقه چهار شهردار مشهد خاطر نشان کرد: وجود فضای باز در اطراف و دوری از بناهای بلند مرتبه، نزدیکی به محل‌های اسکان موقت و وجود شبکه دسترسی مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های مکان مورد نظر است.
وی افزود: دور بودن از ساختمان‌ها و تأسیسات خطرساز و مخاطرات زمین(عدم احداث در مجاورت گسل و بر روی خاک‌های سست، حریم قنات، مجاورت شیب‌ها و زمین‌های ناپایدار) نیز در انتخاب محل لحاظ شده است.
صحراگرد با اشاره به طراحی پایگاه بحران منطقه بیان کرد: این پایگاه دارای ایمنی مناسب در برابر حوادث گوناگون از جمله زلزله است.
وی افزود: دومین پایگاه چند منظوره مدیریت بحران بوستان بسیج در فضایی مشتمل بر سالن ورزشی چند منظوره، کلاس‌های آموزشی به منظور اطلاع رسانی مباحث بحران و حوادث طبیعی، ایجاد بستری مناسب جهت فرهنگ‌سازی مدیریت بحران در بین عامه مردم، به همراه واحدهای اورژانس، آتش‌نشانی، امداد و نجات و انبارهای مربوطه طراحی و ساخته شده است.
وی بیان داشت: پایگاه چند منظوره مدیریت بحران بوستان بسیج با زیربنای یک‌هزار و 300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به عنوان فضای ورزشی، آموزشی و اداری در حالت عادی و در زمان بحران به عنوان مکانی برای اسکان و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان مورد استفاده قرار می‌گرفت.
صحراگرد ادامه داد: این پروژه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول