اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مرحوم مظفر سعادتی منشا پیشرفت کهک بود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت:مرحوم مظفر سعادتی در طول قریب به شش سال مسئولیت در بخشداری کهک، منشا خدمات و اقدامات ارزنده‌ای در راستای عمران و آبادانی منطقه بود.

مرحوم مظفر سعادتی منشا پیشرفت کهک بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مراسم یادبود بخشدار فقید بخش کهک با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس و عزادار بخش‌های مرکزی، کهک و مسؤلان شهرستان و استان و اعضای شورای اداری استان، در مسجد جامع شهر قنوات برگزار شد.
استاندار قم در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مظفر سعادتی، به سوابق اجرایی و تلاش‌ها و خدمات ارزنده و ماندگار آن مرحوم اشاره و تصریح کرد: مرحوم مظفر سعادتی از جمله مدیران پرتلاش، ساعی و خدومی بودند که دغدغه‌ای جز خدمت بی‌منت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها و عمران و آبادانی منطقه نداشت.
حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور به روحیه مردمی آن مرحوم اشاره کرد و گفت: مرحوم مظفر سعادتی به عنوان مدیری لایق و وارسته همواره در هر جایگاه و توفیق خدمتگزاری با تمام وجود و عشق و علاقه به مردم حاضر شده و تشییع باشکوه پیکر آن مرحوم و حضور گسترده تمام اقشار و حزن و اندوه امروز مردم و تمام کسانی که آشنایی و شناختی نسبت به این بزرگوار داشتند، نشانگر این ویژگی بارز و برجسته است.
موسی‌پور ضمن تسلیت درگذشت این مدیر ارزشی و ولایی به خانواده و بستگان آن مرحوم و عموم جامعه مدیران استان و شهرستان گفت: آن مرحوم در طول قریب به شش سال مسئولیت در بخشداری کهک، منشا خدمات و اقدامات ارزنده‌ای در راستای عمران و آبادانی منطقه بود و بی‌تردید مردم قدرشناس این بخش یاد و خاطره و زحمات ارزشمند و ماندگار این خدمتگزار صادق را از یاد نخواهند برد.
لازم به یاد آوری است مرحوم‌ هادی مظفر سعادتی از ایثارگران دروان دفاع مقدس بودند که از اواخر سال 84 در مسئولیت بخشدار کهک انجام وظیفه می‌کرد و شامگاه یکشنبه این هفته پس از تحمل یک دوره بیماری طاقت فرسا به دیار باقی شتافت.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول