اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس هیئت ناظران سوریه: مأموریت بدون مشکل پیش‌ می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ناظران اتحادیه عرب اعلام کرد که ماموریت این هیئت بخوبی پیش می‌رود و طرف سوری کاملا در حال همکاری است.

رئیس هیئت ناظران سوریه: مأموریت بدون مشکل پیش‌ می‌رود
به گزارش فارس، محمد احمد مصطفی الدابی، رئیس هیئت ناظران اتحادیه عرب که روز شنبه گذشته وارد سوریه شد، اعلام کرد که ماموریت وی و هیئت بخوبی و بدون مشکل پیش می‌رود.

الدابی به خبرگزاری رویترز اعلام کرد: ما الان در شام هستیم و ماموریت ما از زمانی که به سوریه رسیدیم، آغاز شده است.

وی که تلفنی با رویترز گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی پیشامد نکرده است، افزود: در اسرع وقت به دیگر شهرهای سوریه خواهیم رفت.

طبق توافق دمشق با اتحادیه عرب هیئت ناظران اتحادیه عرب که متشکل از کارشناسان عرب در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، نظامی و حقوقی هستند، در مدت یک ماه از شهرهای سوریه دیدن خواهند کرد و گزارش خود را به نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب تحویل خواهند داد.

الدابی تصریح کرد: همه اقدامات و مقدمات را انجام دادیم. همکاری خوبی با برادران سوری در حال اجراست. سوری‌ها فوق العاده همکاری کرده‌اند تا حالا.

الدابی اعلام کرد که سوری‌ها همه وسایل حمل و نقل را برای هیئت ناظران فراهم کرده‌اند، کاری که ممکن است خشم معارضان را برانگیزاند و سبب شود با اتهاماتی کار هیئت را سانسور کنند.

انتهای پیام/.++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول