اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

‌سازمان بسیج مستضعفین:

«9 دی» ‌ولایت‌مداری ملت بسیجی ایران را به جهانیان فریاد زد

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت حماسه ۹ دی تاکید کرد: ‌نهم دی ماه ‌‌‌پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد.

«9 دی» ‌ولایت‌مداری ملت بسیجی ایران را به جهانیان فریاد زد
به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن نهم دی ماه، سالروز حماسه بزرگ ملت ایران سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ ملت ایران را تبریک گفت. 

در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کند.

این بیانیه می‌افزاید: سالروز 9 دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و همیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.
 
در این بیانیه تاکید شده است: حماسه 9 دی ماه ملت ایران با همه تحلیل‌ها و بررسی‌ها یک نکته مهم داشت و آن این است که نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار و پا در رکاب و آماده اطاعت از ولی خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان‌هایش بر نخواهند داشت.
 
سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه آورده است: مردم در 9 دی ماه سال 88 در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کرد و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمد اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت لذا باید با بصیرت و درک انقلابی، حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بسپاریم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول