اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

اصفهان آمادگی انتخابات مجلس را به صورت الکترونیکی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: با توجه به مهیا بودن شرایط در استان اصفهان تمامی حوزه‌های شانزده‌گانه آمادگی انتخابات الکترونیکی را دارند.

اصفهان آمادگی انتخابات مجلس را به صورت الکترونیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری بیان داشت: جایگاه اصفهان، منابع انسانی، تاریخ، فرهنگ، همه امتیازات و ویژگی‌های خاص این شهر و استان ایجاب می‌کند که نمایشگاهی در منزلت اصفهان ایجاد شود.
وی با اشاره به محل جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در روشن دشت ادامه داد: مسئولان استان اصفهان با همکاری یکدیگر درصدد هستند تا با رفع مشکلات باقی‌مانده هر چه سریع‌تر نسبت به کلنگ‌زنی این مجموعه اقدام کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به سالن همایش اجلاس سران غیر متعهد اشاره کرد و افزود: مجموعه‌ای که در بخش جنوب شرق اصفهان در حال ساخت بوده سالن همایش بین‌المللی که محل برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد است که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی نیز پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: اصفهان در حال پوست‌اندازی به یک دوره جدید تاریخی است که با توجه به اتفاقاتی که در آینده برای این استان رخ می‌دهد به عنوان یک شهر دیپلماتیک کشور و آسیا قرار می‌گیرد که ما به دنبال امتیاز جدیدی برای این شهر و استان هستیم.
اسماعیلی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در اصفهان اظهار داشت: تمام زیرساخت‌های ریلی، هوایی و جاده‌ای در این شهر فراهم است بنابراین با توجه به آمادگی این شهر، باید تمام نمایشگاه‌های تخصصی که در تهران برگزار شده به اصفهان منتقل شود.
وی از فناوری ‌IT سخن گفت و اظهار داشت: ضرورت‌های موضوع IT و زیرساخت‌های ارتباطی به صورت کاملی مشهود است که در استان اصفهان حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به مبحث انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی اظهار داشت: طبق قانون و مصوبه وزارت کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکی از حوزه‌های شانزده‌گانه اصفهان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
وی از آمادگی استان اصفهان در انتخابات الکترونیکی سخن گفت و تاکید کرد: در حال حاضر استان اصفهان آمادگی انتخابات الکترونیکی مجلس شورای اسلامی را در تمام حوزه‌های خود دارد.
اسماعیلی ادامه داد: استان اصفهان در زمینه IT نسبت به استان‌های هم ردیف خود پیشرو است.
وی گفت: استان اصفهان مانند سال گذشته توانست رتبه برتر را در حوزه IT و مخابرات در کشور کسب کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول