اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

9 دی مانع از تعبیر شدن رویاهای دشمنان شد/ پیام 9 دی پشتیبانی مردم از ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از 9 دی به عنوان حماسه‌ای بی‌نظیر از ملت ایران نام برد و آن را مانعی برای تعبیر شدن رویاهای دشمنان در زمینه براندازی نظام اسلامی خواند.

9 دی مانع از تعبیر شدن رویاهای دشمنان شد/ پیام 9 دی پشتیبانی مردم از ولایت فقیه بود
حجت‌الاسلام محسن حیدریان در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 تفکر جدیدی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) در قالب نظام اسلامی در مقابل دو تفکر سوسیالیست و کاپیتالیست قرار گرفت.
وی افزود: دو تفکر غربی و شرقی که هر کدام یک نظام سیاسی را برای خود ایجاد کرده بودند، با ورود تفکر نظام اسلامی که برمبنای آموزه‌های دین اسلام بود، به دنبال راه‌های دشمنی با انقلاب اسلامی افتادند.
به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، از آنجایی که تفکر ناب اسلام  مشخصه‌هایی از قبیل احیای دین، وارد کردن دین از حاشیه به متن زندگی و جامعه و ایجاد قوانینی بر مبنای اسلام و آموزه‌های دین داشت، هر دوی این تفکرات الحادی در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: آنها به تعبیر شهید مطهری همانند دو لبه قیچی در جنگ تحمیلی هشت ساله عمل کردند که تنها هدف آنها قیچی کردن نظام اسلامی و براندازی این حکومت بود.
 
* آمریکا برای حکومت بر جهان یک هژمونی را طراحی کرده بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس طراحی هژمونی آمریکا در بعد از فروپاشی شوری را یادآور شد و گفت: آنها بعد از فروپاشی شوری یک هژمونی را برای خود طراحی کرده بودند که اگر قرار است نظامی بر دنیا حکومت کند باید این نظام ایالت متحده آمریکا باشد.
وی اضافه کرد: آنها قدرت پول و سرمایه و امکانات، تفکرات کاپیتالیسمی خود و نفوذ در بین کشورها به ویژه در بین حاکمان آنان را از ویژگی‌های خود برای این موضوع قائل بودند.
حیدریان تصریح کرد: اما ایران به عنوان یک کشور اسلامی در مقابل آنها ایستاد تا جایی که به تعبیر مشاور امنیت آمریکا، ایران نه تنها منافع آنان در منطقه خلیج فارس را مورد خطر قرار داده است بلکه تفکر کاپیتالیستی و نظام لیبرال دموکراسی برآمده از آن هم با چالش مواجه می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: آنها بر این اساس بود که اعلام کردند تفکر ناب اسلامی تفکر ما را مورد هجمه قرار داده و با این روند کم‌کم تفکر ما از صحنه اجتماع بیرون می‌رود و این خطرناک‌تر از به خطر افتادن منافع در خلیج فارس است.
به گفته این مقام مسئول، آنها بعد از آن بر اساس موقعیت زمانی برنامه‌های دشمنی خود را علیه ایران تنظیم می‌کردند و در هر مرحله یک سری برنامه را عملیاتی می‌کردند.
 
* دلبستگی استکبار بعد از شکست جنگ سرد به افراد داخلی بیشتر شد

وی با اشاره به اینکه براندازی نظام، تغییر رفتار در مسئولان و در نهایت مذاکره با ایران از برنامه‌های استکبار برای تحقق اهدافشان بود، گفت: آنها برای این برنامه‌ها جذب نخبگان سیاسی و علمی را در دستور کار قرار دادند.
حیدریان عنوان کرد: آنها با این رویکرد در راستای جذب افرادی که پایبندی محکمی به نظام نداشتند، اقدام کردند و از راه‌های مختلفی برای به ثمر نشاندن آن وارد شدند.
وی سیاه‌نمایی از عملکرد نظام، تغییر باورها در مردم، ناامید کردن مردم از آینده کشور، زیرسؤال بردن کارکرد نظام دینی و ایجاد انقلاب‌های مخملی را از جمله برنامه‌های استکبار برای براندازی نظام اسلامی ایران برشمرد.
 
* اعتصاب نمایندگان مجلس ششم استمرار ایجاد انقلاب مخملی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: آنها می‌خواستند که انقلاب مخملی را در دوران اصلاحات جرقه بزنند که با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری ناکام ماند.
وی اتفاق 18 تیر سال 78 را نیز استمرار این رویکرد استکبار در ایران خواند و گفت: برای تحقق انقلاب مخملی آنها مباحثی از جمله حاکمیت دوگانه، نافرمانی مدنی و نامه به رهبری مبنی بر قطع مقابله با آمریکا را مطرح کردند.
حیدریان از اعتصاب نمایندگان مجلس ششم نیز به عنوان استمرار حرکت استکبار در زمینه ایجاد انقلاب مخملی در ایران نام برد و افزود: در سال 84 نیز با وجود ناکامی در جریان انتخابات شوراهای اسلامی، باز در انتخابات نهم ریاست جمهوری وارد میدان شدند.
به گفته وی، استمرار این برنامه دشمن تا انتخابات دهم استمرار داشت که با اعلام تقلب در انتخابات کلید آن را زدند.
حیدریان ادامه داد: برنامه استکبار در وهله نخست پیروزی عوامل داخلی خود در انتخابات و اعمال سیاست‌های آمریکا در ایران بود که با روبه‌رو شدن با شکست در این برنامه زمینه را برای انقلاب مخملی ایجاد کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: آنها به دنبال این شکست تلاش خود را برای قانع کردن افکار عمومی مبنی بر تقلب در انتخابات و لشکرکشی‌های خیابانی به بهانه اعتراض ادامه دادند.
 
* برای گریز از قانون فرآیند انتخابات را نادرست قلمداد کردند

وی بیان داشت: توصیه‌های مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها و مجالس و نیز اعلام شورای نگهبان مبنی بر شمارش آرای صندوق‌های اخذ رأی به صورت رندومی در کشور بود، اما آنها برای گریز از این قضیه، فرآیند و مسیر انتخابات و نیز نحوه تبلیغات و مناظره‌ها را نادرست قلمداد کرده و آن را دستمایه قرار دادند.
حیدریان خاطر نشان کرد: اما چون اراده‌ای از خارج بر تحقق این کار بود آنها زیر بار حرف اسای نرفتند و بر مواضع خود ایستادند تا جایی که با اسلحه به منظور کشته‌سازی و زیرسؤال بردن نظام اسلامی در تظاهرات شرکت می‌کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس اظهار تاسف کرد که آرای بی‌سابقه 40 میلیونی که پشتوانه‌ای برای دیپلماسی کشور و چانه‌زنی با کشورهای دیگر بود، به یک چالش امنیتی برای کشور تبدیل شد.
وی افزود: این مسائل توسط عده‌ای فریب‌خورده، عوامل ضدانقلاب مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام و افرادی جاه‌طلب و خواص مردودی زمینه‌سازی شد که خوشبختانه مردم به افکار و برنامه‌های مدیریت شده خارجی آنها پی بردند.
حیدریان یادآور شد: آنها زمینه سوء استفاده را برای شبکه‌های ماهواره‌ای ضدنظام فراهم کردند که برای این افراد فریب‌خورده داخلی کف و سوت می‌زدند.
 
* مردم اهانت به مقدسات را برنمی‌تابند

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر نماز جمعه ساختگی آنان که با کفش و بدون وضو و پسر و دختر رفیق در آن شرکت داشتند، در روز عاشورا نیز به مقدسات اسلامی مردم اهانت کردند و توطئه آنها کاملا برای مردم روشن شد که اهدافی جز براندازی نظام ندارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس افزود: مردم نیز این اهانت‌ها را برنتابیدند و با شرکت گسترده در راهپیمایی 9 دی حماسه‌ای را خلق کردند که علاوه بر رسوایی دشمنان و افراد درونی عوامل دشمن، آب سردی را بر آمال و آرزوهای آنان که به فتنه 88 دل بسته بودند، ریختند.
حیدریان در پایان مقابله جدی با پشتیبانان خارجی فتنه، عدم کوتاهی ملت در مقابل تعرض به مقدسات، پشتیبانی همیشگی از ولایت فقیه به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی و عامل پیش‌برنده نظام و خروج آن از بحران‌ها و آگاهی و بصیرت مردم را از پیام‌های حماسه 9 دی ذکر کرد.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول