اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

پیچیدگی جریان انحرافی در انتخابات بیشتر از اصلاح‌طلبان است

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن بیان مباحثی قابل توجه پیرامون انتخابات نهم گفت: پیچیدگی و عملکرد پنهان جریان انحرافی در انتخابات پیش رو بیشتر از اصلاح‌طلبان است.

پیچیدگی جریان انحرافی در انتخابات بیشتر از اصلاح‌طلبان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس محمدنبی حبیبی شب گذشته در همایش جبهه متحد اصولگرایان در هرمزگان با بیان اینکه شگرد مشترک جریان انحرافی و جریان فتنه برای انتخابات مجلس نهم توسط طیف اصولگرایی شناخته شده است، اظهار داشت:‌ دو جریان انحرافی و فتنه به این نقطه رسیده‌اند که نمی‌توانند با تابلوی خود به میدان بیایند و از این رو تصمیم دارند که به واسطه چهره‌های ناشناخته به طور پنهان وارد صحنه شوند و پس از اینکه به مقصود خود رسیدند اعلام موجودیت کنند.
وی افزود: جریان انحرافی با استفاده از رانت‌های ثروتی که به آن دست پیدا کرده بعضا در برخی از شهرستان‌ها قول کمک مالی فراوان به برخی از کاندیداهایی که موجه هستند قصد حمایت از نامزدهای مدنظر را دارد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه پیچیدگی جریان انحرافی در انتخابات بیشتر از اصلاح‌طلبان است، ‌یادآور شد: حتی اطلاعاتی در دست است که این جریان برخی از افراد مورد قبول خانواده شهدا و ایثارگران را نیز به طرف خود کشیده است و این بدان معنی است که جریان انحرافی به برخی از افراد روی آورده که هیچ شکی در انقلابی بودن آنها نیست.
حبیبی ادامه داد: تاکنون اصولگرایان در استان‌ها موفق به شناسایی 300 نفر از اصلاح‌طلبانی شده‌اند که می‌توانند بدون تابلوی اصلاح‌طلبی به طور پنهان از فیلتر شورای نگهبان گذشته و وارد میدان انتخابات شوند که این امر نیز نشانگر این است که باید حواس‌ها جمع فعالیت‌های پنهانی این گروه باشد.
وی با بیان اینکه به دلایلی همانند دلایل مذکور پیچیدگی انتخابات نهم خیلی بیشتر از سایر انتخابات است، ‌بیان کرد: این دو جریان در برخی از نقاط کشور با هدف پیروزی کاندیداهای مدنظر خود و شکست اصولگرایان، بر سر یک کاندیدای مشترک به توافق رسیده‌اند.
حبیبی گفت: باید چشم و گوش‌های فراوانی از اصولگرایان برای جمع‌آوری اطلاعات و نظارت بر روند انتخابات به کار گرفته و موارد را به شورای نگهبان انتقال داد.
دبیرکل موتلفه اسلامی در بخش پرسش و پاسخ جبهه متحد اصولگرایان در بندرعباس افزود:‌ طراحی جریان انحرافی برای رقابت با اصولگرایان و کسب کرسی‌های مدنظر، این است که می‌خواهند با گردانندگان ستاد‌های احمدی‌نژاد در انتخابات دهم به میدان بیایند.
وی اضافه کرد: می‌توان با روشنگری برخی از اعضای ستاد احمدی‌نژاد را که به سمت جریان انحرافی کشیده شده‌اند، جذب کرد چرا که معتقدیم بسیاری از افراد ستاد احمدی‌نژاد در انتخابات دهم افرادی انقلابی و متعهد هستند.
حبیبی یادآور شد: کسانی از اعضای ستاد احمدی‌نژاد نیز هستند که عامدا و عالما و در ازای وعده حمایت‌های مالی به جریان انحرافی پیوسته‌اند.
به گفته وی این امر ممکن است که افرادی از فیلتر شورای نگهبان گذر کرده و وارد مجلس شوند و پس از آن ثابت شود که اطلاعات شورای نگهبان در آن مقطع تایید، ضعیف بوده است.
حبیبی در مورد جبهه موسوم به پایداری نیز گفت: این جبهه بارها اعلام کرده است که در مقابل جریان انحرافی است.
دبیرکل موتلفه اسلامی اظهار داشت: کماکان حمایت رئیس جمهور از جریان انحرافی با قاطعیت ادامه دارد به نحوی که شنیده می‌شود هیچکس حق مخالفت با این جریان را در نهاد ریاست جمهوری ندارد.
وی در پایان در پاسخ به سؤال یکی از حاضران گفت: دعا می‌کنیم و قرآن بر سر می‌گیریم که یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم روزنامه‌ها نوشته باشند احمدی‌نژاد با قاطعیت عوامل جریان انحرافی را اخراج کرده است.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول