اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار تهران:

دبیرخانه هیئت بازرسی در استانداری تهران فعال شد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار تهران با اشاره به فراهم بودن امکانات برای برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دبیرخانه هیئت بازرسی در استانداری تهران فعال شده است.

دبیرخانه هیئت بازرسی در استانداری تهران فعال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد فیضی بعدازظهر امروز در جلسه مشترک مسئولان ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران و حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا که در فرمانداری ورامین برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه انتخابات همواره سبب تقویت انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است.
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران، افزود: برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه به‌عنوان عزت، غرور و شرف ملی مردم و مسئولان محسوب شده و تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در ارتباط با انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران صورت گرفته است، عنوان کرد: بر اساس اجرای ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران در این استانداری تشکیل شده است.
فیضی با بیان اینکه هیئت بازرسی ضمن نظارت بر حسن انجام کار با تمام توان از آرا مردم صیانت می‌کند، افزود: در حال حاضر دبیرخانه هیئت بازرسی در استانداری تهران فعال شده است و با مشخص شدن رابطان موردنظر، هماهنگی‌های لازم با ستادهای انتخاباتی استان تهران به عمل می‌آید.
مشاور استاندار تهران با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه گفت: آموزش‌های لازم به مسئولان ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها ارائه شده و تمام امکانات برای برگزاری انتخابات فراهم است.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه استان تهران با تمام توان آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه است.
فیضی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال بی‌نظیر و باشکوه مردم غیور ورامین از رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و اظهار داشت: مردم شهرستان ورامین در یک حرکت تاریخی، حماسه ای خلق کردند که به شکرانه آن باید سجده شکر به جای آورد.
مشاور استاندار تهران تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به ورامین از لحاظ کمیت جمعیت و از لحاظ حضور پرشور و شکوه مردم یکی از ماندگارترین سفرهای رئیس جمهور در طی دوران هفت ساله ریاست جمهوری ایشان بود.
وی بیان داشت: ورامین نشان داد که همان‌گونه که در طول دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی رئیس جمهور استقبال خوبی داشته است در دور چهارم اوج استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت را انجام دادند.
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران گفت: بازرسی استانداری با پاسخ سریع به خواسته‌های مردم که در نامه‌هایی به رئیس جمهور اعلام کرده‌اند زحمات مردم غیور ورامین را جبران کند.
مشاور استاندار تهران در پایان با اشاره به دیدار چهره به چهره مردم شهرستان ورامین با رئیس جمهور تصریح کرد: در این دیدار 6 هزار و 592 نفر با 34 وزارتخانه، ارگان، نهاد و سازمان دولتی دیدار کردند و بالغ بر 15 هزار نامه هم از مردم این شهرستان واصل شد که به‌زودی پاسخ آنها داده می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول