اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

مردم غیور ایران با حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم غیور ایران بار دیگر با حضور هوشمندانه و با بصیرت خود در صحنه انتخابات توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته خنثی می‌کنند.

مردم غیور ایران با حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری بعدازظهر امروز در جلسه مشترک مسئولان ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران و حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: حضور عظیم ملت قهرمان ایران در عرصه‌های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در صحنه انتخابات همواره موجب تقویت پشتوانه نظام اسلامی در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی است.
فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به دستاوردهای برگزاری انتخابات افزود: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حق تعیین سرنوشت مردم در انتخابات بوده و انتخابات مظهر تجلی اراده و خواست مردم برای دستیابی به استقلال و آزادی است.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی با بصیرت و شناخت کامل حاضر می‌شوند و با هوشیاری هرچه تمام‌تر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی می‌کنند.
وی در ادامه حماسه 9 دی را نمونه بارز حضور آگاهانه مردم دانست و اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز 9 دی سال 88 با حضور هوشمندانه خود و خلق حماسه‌ای دیگر طومار فتنه گران را در هم پیچیده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران زدند.
منصوری در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ‌مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات است که این مهم در سایه عدالت، سلامت برگزاری انتخابات، همدلی و امانتداری مجریان و ناظران انتخابات با یاری خدا محقق می‌شود از مهم‌ترین اهداف در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضوری تأثیر گذار و هوشمندانه ضمن انتخاب فرد اصلح، زمینه خلق حماسه دیگر را فراهم می‌کنند و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی به رخ جهانیان می‌کشند.
رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان ورامین عنوان کرد: مجریان انتخابات در طول زمان برگزاری مقدمات اجرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت اصول اسلامی و تبعیت از قانون و با تأکید بر اصل قانون مداری تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم معطوف کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: مسئولان باید شور انتخاباتی را در بین مردم ایجاد کنند که این مهم با حضور رسانه‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند.
در ادامه این جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان به ارائه گزارش عملکرد کمیته‌های مربوطه پرداختند.
این گزارش حاکی است، جلسه مشترک مسئولان ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران و حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا  با حضور صفرعلی براتلو معاون سیاسی انتظامی و رئیس ستاد انتخابات استان تهران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان تهران، محمد فیضی مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، بهنام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا و منتخبین هیئت اجرایی شهرستان ورامین و ناظران شورای نگهبان در فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول