اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامجو‌ مطلق در گفت‌وگو با فارس:

هدف کاوه تهران ماندن در لیگ دسته اول ‌‌است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال کاوه تهران گفت: هدف کاوه تهران ماندن در لیگ دسته اول فوتبال ‌است.

هدف کاوه تهران ماندن در لیگ دسته اول ‌‌است
مجید نامجو ‌مطلق امروز و پس از شکست تیمش در مقابل شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان‌ این‌که کار کردن در لیگ دسته یک بسیار دشوارتر از کار در لیگ برتر بوده، اظهار داشت: تیم کاوه را در شرایط سختی تحویل گرفتیم.
سرمربی تیم فوتبال کاوه تهران افزود: هنگامی که این تیم را تحویل گرفتم از 9 بازی سه امتیاز کسب کرده بود و تنها به دلیل رفاقتی که با مدیرعامل این تیم داشتم این مسئولیت را پذیرفتم.
وی ادامه داد: وضعیت تیم رفته رفته بهتر از گذشته شده و عقیده دارم وضعیت ما در نیم فصل دوم با تقویت این تیم متحول و نقاط ضعف نیز ترمیم خواهد شد.
این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با بیان این‌که بسیاری از تیم‌های کشور به شهر یاسوج آمدند و نتیجه نگرفتند، ادامه داد: وضعیت زمین تا اندازه‌ای مناسب نبود که نتوانستیم کارهای مورد نظر را انجام دهیم.
نامجو مطلق در پاسخ به این سئوال که آیا در شهرهای دیگر وضعیت چمن ورزشگاه‌ها مناسبت‌تر از یاسوج است که برخی مربیان همواره به این زمین ایراد می‌گیرند، پاسخ داد: امیدوارم تیم شما در جام حذفی کشور نتیجه گرفته و قهرمان شود ولی آیا با این چمن و زمین قادر خواهید بود در رقابت‌های آسیایی شرکت کنید.
وی به جدایی خود از استقلال نیز اشاره کرد و گفت: من خودم تصمیم به جدایی گرفتم و از مسئولان تیم خواستم که با جدایی من از استقلال موافقت کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول