اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تایید دیوان عالی کشور

2 متجاوز به عنف در اصفهان به دار آویخته می‌شوند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اصفهان از به دار آویختن دو متجاوز به عنف در صورت تایید دیوان عالی کشور و صدور حکم در اصفهان خبر داد.

2 متجاوز به عنف در اصفهان به دار آویخته می‌شوند
محمدرضا حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: در سال 88 دو نفر از سارقان حرفه‌ای در اصفهان دست به سرقت از یکی از منازل مسکونی در محله آتشگاه اصفهان زدند و علاوه بر آن مادر و دختر این خانه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند.
وی افزود: پس از وقوع جرم و شکایت شاکیان موضوع به طور ویژه توسط دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: پس از دو سال از وقوع این اتفاق وحشیانه شعبه ۱۸ کیفری استان اصفهان به دلیل سرقت و تجاوز به عنف حکم اعدام این دو نفر صادر کرد.
وی در پاسخ به این سوال که اسامی این دو نفر متجاوز را نام ببرید، گفت: به دلیل حیثیتی از ذکر نام معذوریم و نمی‌توانیم تا اطلاع بعدی موارد دیگری از این پرونده را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.
حبیبی در جواب اینکه زمان اجرای حکم اعدام چه موقع است، تصریح کرد: حکم صادر شده از سوی دادگاه کیفری استان قطعی نیست و باید به تایید دیوان عالی کشور برسد تا بتوان آن را اجرا کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول