اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان:

کرسی‌های آزاد اندیشی شهری در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع شهر و مدیریت شهری در اصفهان در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار در کشور خبر داد.

کرسی‌های آزاد اندیشی شهری در اصفهان برگزار می‌شود
مهدی جمالی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیر خود تاکید کردند که تمدن سازی و جامعه پردازی بدون فضای انتقادی سالم و به دور از آزادی بیان و نیز گفت‌وگو آزاد ناممکن و یا بسیار مشکل است، تصریح کرد: بر اساس این سفارش معظم له و از آن جا که شهر بیش از گذشته به هماهنگی و وحدت رویه نیاز دارد و کلانشهر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی قصد دارد با تدبیر و نگرشی نوین به سوی ارائه مدل‌های جدیدی از مدیریت شهری حرکت کند ، بنابراین شهرداری اصفهان برای نخستین بار در کشور، اقدام به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری می‌کند.
وی افزود: در ساختار فضای شهرهای هوشمند، تمامی عناصر شهری با یکدیگر هماهنگ بوده و فکر و اندیشه بر آنها حاکمیت می‌کند و رسیدن به هدفی مشترک در فضای شهری، نیازمند تبادل نظر منتقدان و صاحب نظران با مدیران شهری است.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان اضافه کرد: همچنین شهرداری در نظر دارد علاوه بر کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه مدیریت شهری، به منظور رصد ناهماهنگی‌های شهری و چاره جویی برای رفع آن، جلسات پرسش و پاسخ و نیز نظریه پردازی و نقد و مناظره درباره فعالیت‌ها و زمینه‌های کاری در حوزه شهر و شهرداری برگزار کند.
وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان ایجاد فضای مناسب برای طرح و بیان اندیشه‌های نو، تفکر خلاق و فرهنگ نوآور در راستای تحقق مدیریت هماهنگ شهری که لازمه دست‌یابی به یک شهر اسلامی است، را در این کرسی‌ها دنبال می‌کند، افزود: ارتقا دانش شهروندان، افزایش کیفیت خدمات و استراتژی‌های توسعه شهری از جمله اهداف برگزاری این کرسی‌های آزاد اندیشی است.
جمالی نژاد ادامه داد: همچنین ساماندهی برنامه‌های آتی شهرداری، آسیب شناسی و پایش مستمر فعالیت‌های شهرداری در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه مدیریت شهری است.
وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه اقداماتی را برای برگزاری این کرسی‌های آزاداندیشی انجام داده‌اید، بیان داشت: شهرداری در حال مهیا کردن روش‌هایی برای تشویق منتقدان، صاحب‌نظران، دانش آموختگان و اساتید به منظور حضور فعال این افراد در کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول