اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تقویت دانشگاه‌ها تعالی فرهنگی جامعه را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر نهادینه کردن آموزه‌های فرهنگی و دینی در جامعه، گفت: با تقویت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و توجه به نخبگان دانشگاهی، می‌توان تعالی فرهنگی جامعه را تضمین کرد.

تقویت دانشگاه‌ها تعالی فرهنگی جامعه را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین رجبی صبح امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه پیام نور استان در سنندج، به منویات رهبری مبنی بر فرهنگی بودن کردستان اشاره کرد و افزود: برآورده کردن نیازهای فرهنگی جامعه بدون در نظر گرفتن تقویت و تجهیز فضاهای آموزشی و مراکز آموزش عالی در استان امکان‌‌پذیر نخواهد بود.
وی افزود: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز اصلی تولید فکر و اندیشه همواره از جایگاه وی‍ژه‌ای در معادلات فرهنگی و اجتماعی برخوردار بوده و دشمنان نظام نیز با آشنایی به این مورد، توطئه‌ها و برنامه‌های شومی را در قالب برنامه‌های ضد فرهنگی طراحی کرده‌اند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به تلاش دشمنان برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان اشاره کرد و افزود: آنان در لوای جنگ نرم افکار و باورهای ملت را هدف قرار داده و بیشتر بر روی جوانان سرمایه‌‌گذاری می‌کنند.
رجبی افزود: دانشگاهیان در خط مقدم مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند و کشورهای غربی و استعمارگر با سرمایه‌‌گذاری‌‌های کلان نیروهایی را برای رسوخ در بدنه ایران اسلامی آموزش می‌دهند و جلوگیری و مقابله با آنها نیازمند هوشیاری مردم به ویژه نخبگان و دانشگاهیان است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: به برکت استقرار نظام شکوهمند اسلامی شاهد تحولات شگرفی در حوزه‌های مختلف در استان بودیم که این مهم در حوزه آموزش عالی بسیار گسترده است و دانشگاه پیام ‌نور استان با فعالیت‌های گسترده خویش تمامی روستاهای محروم و مناطق صفر مرزی استان را پوشش داده است.
رجبی اظهار داشت: هم‌اکنون دانشگاه پیام نور استان کردستان با بیش از 25 هزار دانشجو از لحاظ جمعیتی بزرگ‌ترین دانشگاه استان به شمار می‌آید و باید در مسیر نهادینه‌کردن فعالیت‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی نیز از دیگر مراکز آموزش عالی و دیگر دستگاه‌های استان پیشروتر باشد و این مهم وظیفه کارکنان و مسئولان مراکز و واحدهای تابعه را خطیرتر می‌کند.
وی خدمت به مردم را بزرگ‌ترین نعمت عنوان کرد و اظهار داشت: خدمتگزاری و خدمت‌‌رسانی به مردم مؤمن و متعهد استان کردستان افتخار بسیار بزرگی است که باید سرلوحه امور و فعالیت‌های همه مسئولان استان قرار گیرد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر دانشگاه پیام نور استان با مراکز علمی و پژوهشی سپاه تأکید کرد و افزود: پاسخگویی به نیازهای جوانان جامعه و نهادینه کردن آموزه‌های فرهنگی بدون در نظر گرفتن مراکز علمی و تحقیقاتی و نخبگان دانشگاهی امکان‌پذیر نبوده و باید به بهترین نحو از توانمندی‌ها و استعدادهای این حوزه استفاده شود.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول