اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا ‌(ع) کاشان خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار اشتغال به کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا ‌(ع) کاشان از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار اشتغال به کاشان
ابوالفضل نژادانصار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: 20 میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام صندوق مهر امام رضا‌ (ع) از 10 میلیون تا 150 میلیون ریال به متقاضیانی که از قبل پرونده تشکیل داده‌اند، پرداخت می‌شود.
وی اختصاص این میزان تسهیلات به شهرستان کاشان را قابل توجه خواند و افزود: با تخصیص این میزان تسهیلات بانکی به کلیه پرونده‌های درخواست تسهیلات پاسخ مثبت داده می‌شود.
رئیس صندوق مهر امام رضا‌ (ع) کاشان، در ادامه با اشاره به تشکیل 400 پرونده متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال در این مرکز گفت: در مرحله نخست 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به 80 نفر متقاضی پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: با تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در مرحله دوم این میزان تسهیلات به 320 نفر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود. 
نژادانصار در ادامه از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به نسبت نوع مشاغل خانگی از 10 میلیون تا 50 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 300 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در سایت مشاغل خانگی تاکنون یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مشاغل خانگی ثبت‌نام کنند.
صندوق مهر امام رضا ‌(ع) در کاشان با پنج سال سابقه فعالیت، از سال 85 تأسیس و فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده ‌است. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول