اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

پنجمین روز از ثبت‌نام برای رقابت بزرگ/ 38

از پرواز بر فراز آسمان‌ها تا نشستن بر روی صندلی‌های سبز

خبرگزاری فارس: دیروز در فرمانداری تهران روز ورزشکاران بود اما امروز را با توجه به نامزدی دو خلبان برای مجلس نهم باید روز خلبانان نامید.

از پرواز بر فراز آسمان‌ها تا نشستن بر روی صندلی‌های سبز
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران ساعت ۱۷ عصر امروز به پایان رسید که با حاشیه‌هایی به شرح ذیل همراه بود:

*منصور الهی خلبانی بود که بعدازظهر امروز برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران آمد و گفت در دوره قبل ۵۰ میلیون تومان هزینه کردم اما رأی نیاوردم. وی شعار خود را "عدالت برای همه" عنوان کرد و افزود: در انتخابات مستقل شرکت می‌کنم؛ همچنین وی اعلام داشت که سریال شوق پرواز را دوست دارد و آن را می‌بیند.

* اصغر جمالی‌فرد که از روز اول انتخابات تاکنون به دلیل نواقصی در مدرک تحصیلی‌اش به فرمانداری تهران مراجعه می‌کند، بالاخره بعدازظهر امروز توانست در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ثبت‌نام کند؛ وی گفت: کت تنم متعلق به یکی از شهداست و چفیه گردنم را یک برادر فلسطینی به من داده و کلاه سرم نیز متعلق به شهید بخارایی است.

*دیروز در فرمانداری تهران روز ورزشکاران بود اما امروز را باید روز خلبانان نامید؛ علیرضا علیرضایی خلبان دیگری است که دارای مدرک فوق لیسانس هوافضا بود و امروز برای نمایندگی در انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام کرد.

* الهه راستگو نماینده اصلاح‌طلب مجلس هفتم نیز برای شرکت در انتخابات آتی مجلس در فرمانداری تهران ثبت‌نام و در مقابل سؤالات خبرنگاران تنها سکوت کرد اما بالاخره در پاسخ به سؤالات متعدد آنها گفت: اصلاحات متولی و قیم ندارد.

*مهدی مینایی عضو هیئت علمی دانشگاه جامع علمی و کاربردی داوطلب دیگر انتخابات مجلس بود که به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کند. مینایی هدف خود برای شرکت در انتخابات را کمک به تسهیل در چرخه نخبگان کشور اعلام کرد.

* سهیلا جلودارزاده داوطلب اصلاح‌طلب دیگری است که به فرمانداری تهران آمد و به خبرنگاران گفت: اصلاً به سؤالات سیاسی پاسخ نخواهم داد.

* در پایان پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس نهم، محسن نایبی فرماندار تهران به میان خبرنگاران آمد و گفت: ۱۲۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ثبت‌نام کردند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول