اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان خبر داد

حضور 747 معلم کردستانی در چهاردهمین برنامه معلم پژوهنده

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از شرکت 747 معلم کردستاین در چهاردهمین برنامه معلم پژوهنده استان خبر داد.

حضور 747 معلم کردستانی در چهاردهمین برنامه معلم پژوهنده
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهنگ ملک محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده استان کردستان با اشاره به اینکه از این تعداد 206 نفر به مرحله استانی راه یافتند، اظهارداشت: از این تعداد نیز پس از ارزیابی کارشناسان 20 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
وی افزود: استان کردستان با حمایت‌های شورای تحقیقات همواره از استان‌های برتر کشور در زمینه اقدام پژوهشی بوده و در دو دوره گذشته هر ساله یکی از برگزیدگان کشوری از پژوهشگران این استان بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: براساس  مصوبه شورای تحقیقات به منظور گسترش دانش و ایجاد انگیزه در میان فرهنگیان از سال 89 به بعد از همکاران دارای مقالات علمی حمایت مالی می‌شود.
معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: سال گذشته با مبلغ 200 میلیون ریال از 55 نفر از فرهنگیان در مبالغ بین دو تا 12 میلیون ریال حمایت شد.
ملک محمدی به شرایط و ضوابط حمایت از مقالات فرهنگیان اشاره کرد و یادآور شد: نویسندگان مقالات باید از فرهنگیان استان کردستان بوده و در مقاله وابستگی سازمانی خود را به عنوان شاغل در آموزش و پرورش محل خدمت خود معرفی کرده باشند.
وی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان هر ساله به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در امور آموزشی و پرورشی و نیز برای حل مشکلات و نارسایی‌های آموزشی، تربیتی و اداری فراخوان اولویت‌های خود را اعلام کرده و از پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت در سراسر کشور اعم از فرهنگیان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز موسسات پژوهشی برای همکاری دعوت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی فرایند ارسال پروپوزال، بررسی و داوری آن، عقد قرارداد و غیره به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت امور پژوهشی انجام می‌شود.
رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای فراهم کردن زمینه مناسبت در راستای تحقیق و پژوهش معلمان اظهارداشت: تحولات آموزش و پرورش با دستان توانمند معلمان میسر است و باید معلمان در این راستا با پژوهش و تحقیق در این مسیر گام بردارند.
فاتحی در پایان گزارشی از اقدامات پژوهشی آموزش و پرورش استان کردستان ارائه کرد.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول