اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف سیستان و بلوچستان:

7 هزار گواهینامه ضمن خدمت در سیستان و بلوچستان صادر شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: برای 7 هزار کارمند نهادها، سازمان‌ها، ادارات شرکت کننده در آزمون بزرگ کتابخوانی ترنم تذکر و جلسات اخلاق ویژه مدیران، گواهینامه آموزش ضمن خدمت صادر می‌شود.

7 هزار گواهینامه ضمن خدمت در سیستان و بلوچستان صادر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌و‌بلوچستان، حبیب لکزایی در نشست هماهنگی با مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری سیستان‌و‌بلوچستان اظهار داشت: به همت و تلاش معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و با همکاری معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیا، اداره کل آموزش و پرورش استان و صدا و سیما مرکز زاهدان، مسابقه بزرگ ترنم تذکر در سطح استان با استقبال خوب کارمندان در آذر ماه سال جاری برگزار شد.
وی افزود: این مسابقه بزرگ، با هدف افزایش بینش و دانش کارکنان پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در بین کارکنان ادارات سطح استان و ترویج آن در بین مردم استان، زمینه سازی ایجاد هسته‌های تذکر لسانی به منظور آشنایی با فریضتین، ایجاد زمینه اجرای تذکر لسانی به وسیله هسته‌های تذکر لسانی در ادارات و نهادها و ... استان برگزار شده است.
وی ضمن تاکید بر اینکه مرحله اول شهرستانی بوده است، تاکید کرد: این آزمون با همکاری ادارات آموزش و پرورش در تمامی شهرستان‌ها و شهرهای استان انجام شده است.
لکزایی ادامه داد: با توجه به برگزاری مرحله اول در 31 حوزه شهرستانی، از میان نفرات برتر تمامی ادارات و نهادها از هر شهرستان و شهر، به قید قرعه سه نفر انتخاب و برای اجرای مرحله دوم به ستاد احیای استان در حال ارسال است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از مهلت مناسب برای برگزیدگان جهت مطالعه مجدد کتاب ترنم تذکر، آزمون کتبی دوم در مرکز استان برگزار می‌شود که از میان این افراد به 14 نفر برتر، جوائز نفیسی همچون حج عمره، سفر به عتبات عالیات و سکه بهار آزادی اهداء خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این مسابقه بالغ بر 7هزار نفر شرکت کرده‌اند.
لکزایی به برگزاری جلسات اخلاق در سطح استان اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج جلسه اخلاق در مرکز استان ویژه مدیران و معاونان ادارات کل و در شهرستان‌ها نیز بین یک تا پنج جلسه اخلاق ویژه مدیران و معاونین ادارات و نهادها برگزار شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته به تمامی شرکت کنندگان در آزمون ترنم تذکر و جلسات اخلاق ویژه مدیران و معاونین گواهینامه ضمن خدمت با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری اعطاء خواهد شد.
لکزایی گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته، جلسات اخلاق به صورت ماهیانه در سطح استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول