اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا(س)

یادواره پدران آسمانی در اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره پدران آسمانی به همت دبیرستان شاهد فاطمة الزهرا(س) حوزه شهید فهمیده دو در کانون امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

یادواره پدران آسمانی در اراک برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک صبح امروز در جمع دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه و خانواده‌های شهدا اظهار کرد: کربلا، عاشورا، دفاع مقدس و شهدا منظومه‌ای از ایمان و پاکیزگی‌اند که در این منظومه ستارگانی درخشیدند و همه کسانی که در جاده حقیقت جلو می‌روند، از نور آنها استفاده می‌کنند.
ابوالفضل هاشمی افزود: ما نیز همچون شهدا و ایثارگران باید با بصیرت کافی با دشمن مقابله کنیم، شهدای کربلا و دفاع مقدس ما ترس و واهمه‌ای از دشمن نداشتند و ما نیز باید از آنها الگو بگیریم و با هوشیاری و بیداری توطئه‌های دشمن را بشناسیم و از اعتقادات خود دفاع کنیم.
وی خطاب به دانش‌آموزان دختر خاطر‌نشان کرد: خواهران عزیز جهاد شما در حجاب و عفاف شماست، باید به وصیتنامه شهدا عمل کنید، چرا که یکی از سفارش‌های مهم شهدا برای خواهران حفظ حجاب است.
وی افزود: وظیفه ما این است که ذهنیت و دیدگاهمان را نسبت به شهدا تغییر دهیم و حضور معنوی آنها را در زندگی بیشتر حس کنیم تا با مراقبت بر اعمالمان شرمنده آنها نباشیم.
مسئول تبلیغات سپاه اراک نیز گفت: دانش‌آموزان بسیجی در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان هستند.
قاسم فراهانی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس پدران آسمانی فرزندان این مرز و بوم با گذشتن از جان و مال و خانواده، جان خود را در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب فدا کردند و امروز فرزندان آن عزیزان در سنگر علم و دانش ‌رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول