اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اسکی‌ رو آب استان اصفهان:

اسکی روی ‌آب اصفهان مجهز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اسکی‌ روی آب استان اصفهان گفت: با حمایت‌های باشگاه‌ آب منطقه‌ای، اسکی روی آب این استان با بهترین وسایل ورزشی تجهیز می‌شود.

اسکی روی ‌آب اصفهان مجهز می‌شود
مسعود مهرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با بودجه‌ای که باشگاه آب منطقه‌ای در اختیار کمیته اسکی روی‌ آب استان اصفهان قرار داده است، تا هفته آینده تجهیزات این رشته ورزشی کامل می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع معرفی نایب ‌رئیس و دبیر کمیته اسکی‌ روی آب استان اصفهان مد نظر این کمیته قرار گرفته است، تصریح کرد: برخی از گزینه‌های خوب ورزشی این رشته مد نظر قرار داده شده است و با انتخاب بهترین آنها اهداف کمیته اسکی روی آب استان اصفهان را با زیباترین شکل ممکن جلو می‌بریم.
 رئیس کمیته اسکی‌ روی آب استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به انتخاب کمیته‌ اسکی ‌روی آب شهرستان‌های چادگان، مبارکه، زرین‌شهر و شهرضا کرد و افزود: با توجه به اینکه دریاچه‌های اطراف استان اصفهان به کمیته اسکی‌ روی آب این شهرستان‌های مربوط می‌شود بنابراین نامزد‌های انتخابی با بهترین معیارهای ورزشی معرفی شده‌اند.
وی تاکید کرد: افرادی که برای ریاست کمیته اسکی‌ روی آب شهرستان‌های استان اصفهان معرفی شده‌اند علاوه بر سابقه خوب مدیریتی باید دست‌کم بتوانند ورزش اسکی روی آب را انجام داده و با اصول این رشته ورزشی آشنا باشند.
مهرانی افزود: کمیته اسکی روی آب استان اصفهان تا سه‌شنبه این هفته منتظر اعلام رای نهایی نامزدهای انتخابی برای تصدی ریاست کمیته اسکی‌ روی آب چهار شهرستان یاد شده است که پس از معرفی نایب رئیس و دبیر این کمیته‌ها حکم نهایی این عزیزان صادر می‌شود.
وی تاکید کرد: با حمایت‌های خوب محمد علی طرفه ( مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای) و محمد رضا سمیعی ( رئیس باشگاه آب منطقه‌ای) پیروزی‌های آینده را از آن خود می‌کنیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول