اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام اعتماد کامل به مجریان و ناظران انتخابات

نماینده اصلاح‌‌طلب ‌سراب: دوستان اصلاح‌طلب فرصت ثبت‌نام را از دست ندهند‌

خبرگزاری فارس: نماینده اصلاح‌‌طلب مردم سراب بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: ‌به عنوان نخستین اصلاح‌طلب حضور خود را اعلام کردم و به سایر دوستان اصلاح‌طلب توصیه می‌کنم تا فرصت ثبت‌نام را از دست ندهند.

نماینده اصلاح‌‌طلب ‌سراب: دوستان اصلاح‌طلب فرصت ثبت‌نام را از دست ندهند‌
مجید نصیرپور عصر امروز بعد از ثبت نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شوای اسلامی در فرمانداری سراب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب اظهار کرد: با اعتماد کامل به مجریان و ناظران انتخابات در نهمین دوره مجلس ثبت نام می‌کند.
وی‌ در مورد اظهارات برخی اعضای اصلاح‌طلب در مورد عدم شرکت در انتخابات گفت: ‌به عنوان نخستین اصلاح‌طلب حضور خود را اعلام کردم و به سایر دوستان اصلاح‌طلب توصیه می‌کنم تا فرصت ثبت‌نام را از دست ندهند.
نماینده سراب، بررسی صلاحیت نامزدها را نه به صورت گروهی بلکه به صورت فردی دانست و افزود: همانگونه که اعضای محترم شورای نگهبان بارها تاکید کردند صلاحیت‌ها به صورت فردی بررسی خواهد شد.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه مجلس کارآمد و قوی، دولت پاسخگو و کارآمدی را تحویل جامعه می‌دهد، افزود: همه افراد و جریان‌های شناسنامه‌دار در این شرایط با اعمال و رفتار خود باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: یکی از کارکردهای انتخابات، ناظر به مسائلی ملی است، امروز تهدیدات غرب علیه جمهوری اسلامی ایران به اوج خود رسیده و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.
وی یادآورشد: همانگونه که مردم ایران در ادوار گذشته انتخابات دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند در این دوره نیز انتظار می‌رود مردم با حضور خود حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
نصیرپور با استقبال از تکثر نامزدهای مجلس خاطرنشان کرد: هرچه تعداد نامزدها بیشتر باشد امکان حضور حداکثری مردم نیز بالاتر خواهد رفت.
نماینده سراب در مورد ادعای توزیع پول در انتخابات مجلس تاکید کرد: این نگرانی از مدت‌ها قبل از سوی برخی صاحب‌نظران در محافل مختلف کشور مطرح شده، که وظیفه دستگاه‌های نظارتی در این مورد معلوم و مشخص است هر چند که مردم از چنان شعور و بصیرتی برخوردار هستند که خادمان واقعی خود را تشخیص و انتخاب کنند.
‌امروز در حوزه انتخابیه شهرستان سراب دو نفر ثبت‌نام کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول