اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

دومین گردهمایی دانش‌آموزان و خانواده‌های شاهد طرقبه شاندیز

خبرگزاری فارس: دومین گردهمایی دانش‌آموزان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

دومین گردهمایی دانش‌آموزان و خانواده‌های شاهد طرقبه شاندیز
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به منظور تجلیل از دانش‌آموزان و خانواده‌های شاهد و همکاران ایثارگر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز، دومین گردهمایی دانش‌آموزان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر ظهر امروز در مجموعه شاندیز برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مراسم ضمن تشریح برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی و پرورشی ویژه فرزندان معزز شاهد و ایثارگر، با اهدای هدایا و لوح تقدیر از دانش‌آموزان نخبه و ممتاز این گروه تقدیر به عمل آمد.
رمضانعلی مسعودی‌نژاد اظهار داشت: رسیدگی به امور تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و تقدیر از آنان، یکی از فعالیت‌ها و اهداف اصلی آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
امام جمعه شاندیز در ادامه این مراسم به اهمیت تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره نمود و گفت: در جنگ بدر و در صدر اسلام، مسلمانان با جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های خود، برگ‌های زرینی را در تاریخ اسلام بر افروختند.
حجت‌الاسلام محمد بهمنی خاطرنشان کرد: پیامبر بزرگوار اسلام پس از پایان هر جنگ، توجه و توصیه‌های خاصی برای خانواده‌های شهدای ان جنگ داشتند که می‌تواند درس بزرگی برای ما باشد.
وی تأکید کرد: توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران جز وظایف اصلی همه مسئولان نظام است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول