اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله‌ جزایری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش سفیران هدایت حوزه‌های علمیه خوزستان

خبرگزاری فارس: دبیر همایش سفیران هدایت حوزه‌های علمیه خوزستان از برگزاری این همایش بزرگ در عصر روز دوشنبه جاری خبر داد.

برگزاری همایش سفیران هدایت حوزه‌های علمیه خوزستان
حجت‌الاسلام سیدجعفر موسوی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: همایش طلاب، اساتید حوزه‌های علمیه سفیران هدایت حوزه‌های علمیه خوزستان در شهرستان اهواز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش در این شهرستان افزود: این همایش قرار است عصر روز دوشنبه راس ساعت 18:30 در مسجد اعظم اهواز برگزار شود.
این مقام مسئول با اشاره به شرکت‌کنندگان در این همایش خاطر‌نشان کرد: در این همایش قرار است مدیران حوزه‌های علمیه استان خوزستان، مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز، مدیر حوزه علمیه جامعه‌الزهرای اهواز نیز حضور داشته باشند.
وی تاکید کرد: در این همایش حوزه‌های علمیه بقیه‌الله شهرستان اندیمشک، حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان امیدیه، حوزه علمیه امیرالمومنین کوت عبدالله، حوزه علمیه علی‌ابن‌ابی‌طالب کیان و حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) امانیه اهواز نیز حضور داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: در این همایش قرار است طلاب در مرکز کارشناسی ارشد تبلیغ و فارغ‌التحصیلان پنج ساله سفیران هدایت استان نیز حضور داشته باشند که جمعیتی بالغ بر 500 نفر خواهند بود.
موسوی درباره برگزاری این همایش تاکید کرد: در این همایش قرار است پایان‌نامه‌های طلاب به نمایش گذاشته شود و کلیپی از فعالیت‌های تبلیغی طلاب نیز به نمایش در آید.
مسئول آموزش حوزه علمیه ولی‌عصر (عج) شهرستان اهواز تاکید کرد: در این همایش حضرت‌آیت الله موسوی جزایری سخنرانی خواهند کرد و معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی استان نیز به ارائه گزارش خواهد پرداخت.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول