اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در اصفهان؛

نتایج رقابت‌های اسنوکر ایران مشخص شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: نتایج دومین رنکینگ رقابت‌های اسنوکر ایران با کسب مقام نخست این مسابقات به وسیله قهرمان اهوازی به پایان رسید.

نتایج رقابت‌های اسنوکر ایران مشخص شد
پانته‌آ صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در مرحله فینال رقابت‌های اسنوکر ایران احسان حیدری‌نژاد با غلبه شش بر دویی خود محمد لب آبی را در جایگاه دوم قرار داد.
وی با بیان اینکه در رده‌بندی سعید ابولسانی و امین جزمی مقابل‌ یکدیگر قرار گرفتند، تصریح کرد: در این رقابت ابو‌لسانی در جایگاه سوم قرار گرفت.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با اشاره به اینکه داوری فینال بر عهده رضا شکری قرار داشت، تاکید کرد: داوری رقابت‌های نیمه نهایی نیز بر عهده ماندانا فرهادی و مریم نجات‌پور بود.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به اهداف هیئت بیلیارد و بولینگ استان اصفهان کرد و افزود: با اینکه هدف این هیئت تنها ساختن بیلیارد و بولینگ استان اصفهان به بهترین شکل ممکن است اما با این حال در رقابت‌های اسنوکر ایران برخی از داوران دست به دست یکدیگر دادند تا از داوری بانوان اصفهانی از جمله خود من جلوگیری کنند.
صادقی که در رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران داوری رده‌بندی را نیز بر عهده داشت اضافه کرد: با مشخص شدن وظایف ناظر و داور در رقابت‌هایی مانند اسنوکر ایران، آرامش خوبی بر جو مسابقه ایجاد می‌شود.
وی گفت: از مطبوعات و رسانه‌های اصفهان می‌خواهم برای پیشرفت بیلیارد و بولینگ استان اصفهان دست به دست یکدیگر داده و مانند یکی از مطبوعات اصفهان که برخی از حرف‌ها را از جانب من و بدون واقعیت چاپ کرده است، عمل نکنند.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیان داشت: در مراسم اختتامیه رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران علاوه بر تقدیر از خانواده شهید لاوی، یک سفر زیارتی نیز از طرف هیئت بیلیارد و بولینگ استان اصفهان به حسین وفایی ( قهرمان جهان) و خانواده ایشان اهدا شد.
به گزارش فارس در رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران گروه داوری و مارکری اصفهان را  مجید زندی، میلاد میرزا خانیان، رحمان هارونی، حمید شفیعی، علی جدیدی، مصطفی رحیمی، پانته‌آ صادقی، نیلوفر خیام نیکویی، حکیمه فرخ‌نژاد، ارمغان حسنی و الهام کیان‌فر تشکیل داده‌اند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول