اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

شیب تند اجرای هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها قرار نبود که با این شیب تند صورت پذیرد.

شیب تند اجرای هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رامسر بیان داشت: یک سال از اجرای قانون  هدفمند کردن یارانه‌ها گذشت که قاطبه ملت ایران در ارتباط با اصل قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اتفاق نظر داشته و البته اجرای آن برکات زیادی را نیز مانند صرفه‌جویی و کم شدن مصرف سرانه انرژی و کم شدن فاصله طبقاتی و... به همراه داشت.
وی ابراز داشت: از روز اول به نحوه اجرای این طرح اعتراض‌هایی وارد شد که دولت به انتقادات وارد شده در این بخش توجهی نکرد.
باقرزاده ادامه داد: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها قرار نبود که با این شیب تند صورت پذیرد و امروز مجلس نیز به نحوه اجرای آن اعتراض دارد و این امر باید مورد بررسی قرار گرفته تا شاهد چشیدن طعم شیرین اجرای این قانون باشیم.
این مسئودر ادامه اضافه کرد: مسئله اشتغال از جمله دغدغه‌های مهمی بود که در دستور کار دولت از آغاز سال جاری قرار گرفت و بنا شد تا 2.5 میلیون شغل ایجاد شود و این هدف بسیار خوب است، اما در عین حال باید با مردم صادقانه برخورد کرد.
خطیب جمعه رامسر تصریح کرد: اخیرا نیز از سوی مسئولان شهرستان رامسر اعلام شد که در 9 ماهه سال جاری یک‌هزار و 268 شغل در سطح شهرستان ایجاد شده که اگر این طور باشد باید گفت معجزه‌ای صورت گرفته و باور کردن آن برای اینجانب بسیار سخت است.
وی اذعان داشت: البته ممکن است تسهیلات و بیمه در این زمینه اختصاص داده شده باشد، اما اینکه این تعداد شغل ایجاد شده باشد جای بسی تامل دارد.
امام جمعه رامسر با تاکید براینکه باید با مردم صادق باشیم، متذکر شد: در آستانه هفته نهضت سواد‌آموزی قرار داریم که در این بخش در سطح شهرستان رامسر اقدامات مثبتی انجام شده تا جایی که رامسر جزء پنج شهر اول استان بوده که جا دارد از مسئولان مربوطه قدردانی کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول