اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای جنگ نرم؛

بازی «بتل فیلد سه» توسط آمریکا ساخته شده است

خبرگزاری فارس: کارگردان برتر انیمیشن نبرد خلیج فارس گفت: بازی «بتل فیلد سه» توسط آمریکا ساخته شده است.

بازی «بتل فیلد سه» توسط آمریکا ساخته شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرهاد عظیما ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که این بازی را شرکت "بد فیلم" طراحی و روانه بازار بازی‌های رایانه‌ای کرده است، اظهار داشت: در بخش نبرد تک‌ نفره این بازی شخصیت اول داستان، گروهبانی آمریکایی به همراه ارتش آمریکا به ایران حمله می‌کند تا مانع از انجام یک عملیات تروریستی هسته‌ای در نیویورک شود.
وی با اشاره به این که این بازی در سه روز نخست بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته شده است، تصریح کرد: این بازی همزمان با تبلیغات رسانه‌ای آمریکا برای حمله به ایران وارد بازار بازی‌های
رایانه‌ای شده است.
عظیما بیان داشت: بخش‌هایی از این بازی در تهران، دریای خزر و همین طور کویرهای ایران می گذرد و کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر این بازی برای تبلیغات این بازی دست کم ۱۰۰ میلیون دلار خرج کرده است.
وی با بیان این که آمریکایی‌ها به طور سازمان یافته برنامه‌های رسانه‌ای خود را تولید و پخش می‌کنند، ادامه داد: تصاویر این بازی اگرچه در دنیایی خیالی رخ می‌دهند، اما تاثیری واقعی بر ذهن میلیون‌ها نفر از مردم که به این بازی ها روی آورده‌اند، می‌گذارند.
برگزیده سکانس بیداری جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان عنوان کرد: این تصاویر تخیلی در شرایطی که ایالات متحده آمریکا با تبلیغات نادرست سیاسی علیه کشور انجام می‌دهد نشان می‌دهد که آمریکا در تلاش است تا فضای رسانه‌ای جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
عظیما تصریح کرد: آمریکای‌ها با شعار "قبل از این که جنگ به خانه شما بیاید شما به جنگ با آنها بروید" ذهن جوان برای حضور در این جنگ‌ها آماده می‌کنند.
وی اضافه کرد: استفاده از المان‌های اسلامی به عنوان ترویست را می‌تواند در اکثر فیلم‌ها و بازی‌های هالیودی و آمریکایی دید.
برگزیده بخش پویانمایی جشنواره رویش  بابیان این که پیش‌بینی شده بیش از 2 میلیارد نفر در دنیا این بازی را تهیه ابراز تاسف کرد: با تمام تحریم‌های صورت گرفته این بازی نه تنها در گیم‌نت‌های  کشور ارائه می‌شود بلکه در نمایشگاه کتاب مشهد نیز به عنوان یک بازی عادی فروخته می‌شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول