اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

توزیع عادلانه فعالیت‌های فرهنگی ویژگی ممتاز وزارت ارشاد است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توزیع عادلانه فعالیت‌های فرهنگی در استا‌ن‌ها، ویژگی ممتاز و برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

توزیع عادلانه فعالیت‌های فرهنگی ویژگی ممتاز وزارت ارشاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید محمد حسینی در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان شب گذشته در دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات اشراق زاهدان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی باید در راستای مقابله با جنگ نرم طراحی شود و در این زمینه لوازم و ابزار خاص خود را می‌طلبد.
وی مقوله جنگ نرم را یک مسئله جدی دانست و افزود: مردم سیستان و بلوچستان خط مقدم جنگ نرم هستند و باید در برابر این جنگ مقابله به مثل کنند که در این راه به روحیه جهادی نیاز دارند.
وزیر ارشاد تصریح کرد: اکنون عمر دوران جنگ نظامی به پایان رسیده است و سلطه گران از طریق روش جنگ نرم  به کشورها حمله ور می‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از زحمات کسانی که در برپایی باشکوه دومین همایش خورشید ولایت مشارکت داشتند، قدردانی کرد و گفت: تداوم این همایش سبب شناخت جوانان با روحیات مقام معظم رهبری در زمان تبعید ایشان در ایرانشهر می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس دانشی به ابعاد شخصیتی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: محمد حسینی دانشمند و فرهیخته و نام آشنایی هست که از دیرباز نسبت به وی آشنا بوده و اکنون در سمت وزیر منشأ خدمات فراوانی در حوزه فرهنگ است.   
وی بیان کرد: در عرصه فرهنگ، عمران، اقتصاد و کشاورزی در سیستان و بلوچستان تلاش‌های فراوانی شده است اما با شاخص فرهنگی نسبت به دیگر استان‌ها هنوز فاصله داریم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول