اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد خراسان رضوی عنوان کرد:

رشد 102 درصدی بازدیدکنندگان سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان شاهد رشد 102درصدی بازدید کنندگان از این نمایشگاه بودیم.

رشد 102 درصدی بازدیدکنندگان سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید سرابی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب از 25آبان‌ماه تا سوم آذرماه برگزار شد که در این نمایشگاه حضور فعالی از ناشران کتاب داشتند.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه حضور روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان را از دیگر ویژگی‌های سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان عنوان کرد و افزود: فعالیت رسانه‌ای و نیز حضور رسانه‌ها مکتوب استان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان از جمله بخش‌های ویژه نمایشگاه امسال کتاب استان بود.
سرابی اظهار داشت: رشد 102درصدی بازدیدکنندگان از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان نسبت به برگزاری دوره قبل نشانی از دو برابر شدن آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه است.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به برپایی غرفه جنگ نرم در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و اظهار داشت: غرفه جنگ نرم که به همت سپاه امام رضا(ع) در نمایشگاه کتاب برپا شده بو از دیگر بخش‌های مورد توجه و ویژه نمایشگاه کتاب استان بود.
 سرابی خاطر نشان کرد: با توجه به شاخصه‌های مربوط به برگزاری نمایشگاه کتاب از 52 نفر به دلیل کسب این شاخصه‌ها، حضور فعال، نظارت و حراست و نیز ارائه‌دهندگان طرح‌هایی در حوزه عفاف و حجاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان تجلیل می‌شود.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به  کمبود زمان در جلسه شورای فرهنگ عمومی از تعداد 12نفر از این 52 نفر تجلیل می‌شود و برای بقیه افراد لوح تقدیر و هدیه ارسال
می‌شود.
محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی در ادامه به اهمیت تجلیل از تمام این افراد اشاره کرد و گفت: بهتر بود از تمام این 52 دو نفر تجلیل می‌شد چرا که آنان نیز مانند این 12نفر برای حوزه کتاب تلاش کرده‌اند.
در پایان مراسم و با موافقت استاندار  خراسان رضوی مقرر شد که در طی مراسمی قبل از برپایی نمایشگاه بعدی کتاب استان از تمام این افراد با حضور استاندار خراسان رضوی تجلیل صورت پذیرد.
در این جلسه از صدا و سیمای استان خراسان رضوی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی ، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی، معاون فرهنگی سپاه امام رضا( ع) مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان خراسان رضوی، مدیرکل اجتماعی استاندار خراسان رضوی و نیز مدیر مسئولان سه روزنامه خراسان، شهرآرا و قدس به دلیل حضور فعال در سیزدهمین نمایشگاه کتاب و نیز فراهم کردن شرایط مناسب در برپایی این نمایشگاه تقدیر شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول