اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روستایی استانداری خراسان رضوی:

آموزش مهم‌ترین ابزار تحقق توسعه روستایی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر روستایی استانداری خراسان رضوی گفت: آموزش یکی از مهم‌ترین ابزار تحقق توسعه روستایی و آگاهی دادن به روستاییان است.

آموزش مهم‌ترین ابزار تحقق توسعه روستایی است
اسماعیل نورمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه آموزش یکی از مهم‌ترین ابزار تحقق توسعه روستایی و آگاهی دادن به روستاییان است، اظهار داشت: در آزمون دهیاری که روز گذشته در مرکز تربیت معلم شهید خورشیدی مشهد برگزار شد، یک‌هزار دهیار در آزمون شرکت کردند.
مدیرکل دفتر روستایی استانداری خراسان رضوی هدف از برگزاری این آزمون را ارتقای سطح علمی و شغلی دهیاران عنوان کرد و گفت: به همین منظور  آموزش غیرحضوری دهیاران با ارسال کتاب مدیریت دهیاران از ابتدای مهرماه امسال آغاز شد که یک هزار و 300 از دهیاران استان خراسان رضوی در آزمون دهیاری ثبت‌نام کردند.
وی با اشاره به وسعت و جمعیت بالای روستایی استان افزود: با توجه به اهمیت روستاها، از ابتدای آذرماه سال جاری فراخوان آزمون به دهیاری‌های استان اعلام شد که یک‌هزار و 300 دهیار برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کردند.
نورمحمدی بیان داشت: دهیاران از این آزمون استقبال گسترده‌ای کرده‌اند که امتیازاتی برای دهیاران احتساب می‌شود که در تجربه کاری آنان لحاظ می‌شود و در آیتم‌های اشتغال آنان تاثیر دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول