اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حجت‌الاسلام آقاتهرانی:

فتنه و انحراف در حاکمیت معنا ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران با بیان اینکه فتنه و انحراف در حاکمیت ولایت معنا ندارد، گفت: اینکه ولی فقیه را دوست داشته باشیم اما همراهی نکنیم، نمی‌شود ولایتمداری.

فتنه و انحراف در حاکمیت معنا ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در همایش بانوان این جبهه طی سخنانی با بیان اینکه عدالت، عقلانیت و معنویت بر محور ولایت راه مقابله با انحرافات است، اظهار داشت: گاهی به دیگران می‌گویبم منحرف در حالی که از خودمان غافل هستیم چرا که اگر کارمان را درست و دقیق انجام ندهیم و به عقلانیت، معنویت و عدالت، توجه نکنیم منحرف خواهیم شد.

وی با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در روشنگری بعد از حادثه کربلا، افزود: حضرت زینب(س) حتی یک اشتباه کوچک هم در مقابله با دشمن نکرد، ایشان همانند مادرشان حضرت زهرا (س) قاطعانه عمل می‌کرد.

آقاتهرانی با بیان اینکه ما باید بر ولایتمداری خود پایدار بمانیم و ولایت را درک و پای آن بایستیم، به حوادث سال 1342 اشاره کرد و گفت: حضرت آیت‌الله مصباح می‌فرمودند وقتی امام را تبعید کردند، همه مانده بودند چکار کنیم، طلبه‌ها مانده بودند، خانم‌ها کارد آشپزخانه به دست گرفته و در صحنه حاضر شدند و گفتند مردها بروند خانه، ما می‌رویم و امام را آزاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فتنه و انحراف در حاکمیت ولایت معنا ندارد، افزود: اصلاً سکوت در برابر فتنه معنا ندارد ساکتین فتنه اگر امروز هم بیایند فردا هم مثل دیروز عمل می‌کنند؛ ما باید ولایت را تراز قرار دهیم حتی اگر رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و یا نماینده مجلس باشیم.

وی به ولایتمداری امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: وقتی حضرت زینب(س) خطبه می‌خواند، امام سجاد می‌فرمود عمه جان ادامه نده و ساکت باشد لذا ما شور خالی نمی‌خواهیم، شور ما باید همراه با شعور و ولایتمداری باشد.

آقاتهرانی گفت: برخی‌ها می‌گویند ولی فقیه درست می‌گوید اما، این اما ولایتمداری نیست. اینکه ولی فقیه را دوست داشته باشیم اما همراهی نکنیم، نمی‌شود ولایتمداری. مردم کوفه امام حسین(ع) را دوست داشتند اما با او همراهی نکردند اگر ما هم ولی فقیه را دوست داشتیم اما و اگر بیاوریم مثل مردم کوفه هستیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) به موقع و در زمان لازم ولایتمداری می‌کرد، افزود: نمی‌شود ولی فقیه کمک بخواهد ما بگویم بهتر است صبر بکنیم، ببینیم آخرش چه می‌شود.

آقاتهرانی با بیان اینکه به هیچ عنوان اهل بی‌ادبی و اهانت به هیچ کسی نیست، تأکید کرد: ما به همه احترام می‌گذاریم اما این را هم می‌گویم که هیچ کسی جز حضرت آقا واجب‌الاطاعه نیست چرا که این دستور امام زمان(عج) است که در زمان غیبت ولی‌فقیه زمام امور را به دست می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری برپایه گفتمان امام و رهبری حرکت کرده و از این مسیر کوتاه نخواهد آمد، گفت: برخی که ولایتی‌ها به آنها رأی می‌دهند، پای اسلام نمی‌ایستند و می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم. خوب ما می‌گوییم کسانی که به شما رأی دادند، ولایی بودند و از شما می‌خواهند که پای ولایت بایستید.

وی با بیان اینکه مردم به نمایندگان اعتماد می‌کنند و به آنها رأی می‌دهند، گفت: کسانی که از مردم رأی می‌گیرند باید بدانند که مورد اعتماد مردم قرار گرفته‌اند و باید پاسدار این اعتماد باشند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول