اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

هدفمندی یارانه‌ها کمک به ارتقای ذخایر ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را گامی مؤثر در استفاده بهینه از منابع و ذخایر ملی و برقراری عدالت اجتماعی دانست.

هدفمندی یارانه‌ها کمک به ارتقای ذخایر ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی در نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در یزد اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها می‌توان زمینه دستیابی به توسعه پایدار را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه یکی از ابعاد طرح تحول اقتصادی اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌هاست، افزود: با اجرای این قانون در یک سال گذشته، شاهد این هستیم که از منابع و ذخایر ملی به صورت بهینه استفاده می‌شود.
سیفی خاطرنشان کرد: این موضوع بیشتر در بحث حامل‌های انرژی که از اساسی‌ترین ارکان توسعه پایدار یک کشور است، بیش از هر چیزی نمایانگر است.
فرماندار یزد با اشاره به اینکه با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، گام مهمی در زمینه برقراری عدالت در سطح جامعه برداشته شده است، عنوان کرد: با اجرای این قانون دولت توانسته با بسترسازی در زمینه تحقق اصلاح الگوی مصرف و توزیع عادلانه منابع و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مسیر عدالت اجتماعی و ثبات اقتصادی حرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای این قانون یکی دیگر از افتخارات دولت خدمتگزار و عدالت‌محور است که نشان از جرأت و جسارت اعضای هیئت دولت دارد.
سیفی ضمن تقدیر از همکاری مردم در اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها عنوان کرد: امیدواریم با اجرای مراحل بعدی این قانون، گامی مؤثر در مسیر تحقق جامع و کامل عدالت اجتماعی، جلوگیری از گسترش فقر و توسعه پایدار کشور برداشته شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول