اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

حوزه مقاومت بسیج کارگری در شهرک صنعتی یزد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از راه‌اندازی حوزه مقاومت بسیج کارگری در شهرک صنعتی یزد با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج یزد خبر داد.

حوزه مقاومت بسیج کارگری در شهرک صنعتی یزد ایجاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی ظهر امروز در جلسه مشترک با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد، فرمانده حوزه مقاومت پنج بسیج کارگری و مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد به منظور تصمیم‌گیری برای احداث ساختمان حوزه مقاومت بسیج کارگری، با یادآوری ایثارگری‌ها و رشادت‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس، بر ضرورت حفظ آثار و نشر ارزش‌های بسیج تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی، فرهنگ کار و تلاش است و با حضور پررنگ در عرصه‌های تولید و صنعت و نهادینه شدن این فرهنگ در میان تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی، می‌توان شاهد حرکت رو به رشد صنعت و ارتقای کیفیت تولید و صنعت در استان و کشور باشیم.
عظیمی بسیج را تشکل مردمی و اصیل دانست و ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی ناحیه مقاومت بسیج کارگری در شهرک صنعتی یزد، زمینه برای ترویج روحیه و تفکر بسیجی بین شاغلان و صنعتگران در شهرک صنعتی فراهم آید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، تعامل بین دو مجموعه بسیج و صنایع را خوب ارزیابی کرد و خواستار مشارکت واحدهای صنعتی در راه‌اندازی این ناحیه مقاومت در شهرک صنعتی یزد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد نیز در این نشست با اشاره به مردمی بودن ناحیه مقاومت بسیج کارگری اظهار داشت: هدف از ایجاد و راه‌اندازی این ناحیه، ارتباط مناسب برای امور فرهنگی و کمک در ایجاد امنیت پایدار و مردمی در فضای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول