اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور:

افتتاح خانه اسکواش مازندران در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از افتتاح خانه اسکواش مازندران در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح خانه اسکواش مازندران در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری علی ترکاشوند بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خانه تخصصی کورت اسکواش مازندران در ساری با اشاره به دارا بودن تمام استان‌ها از سالن ورزشی اظهار داشت: پیگیری مناسبی برای بهره‌برداری از پروژه‌های ملی از سوی استان صورت می‌گیرد و پیشرفت فیزیکی خانه اسکواش مازندران نیز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های آمل، قائمشهر، ساری و اسلام آباد تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: پنج پروژه ملی در یوم الله 22 بهمن از جمله خانه اسکواش مازندران در ساری افتتاح می‌شود و پروژه عمرانی ورزشی شهرستان قائمشهر نیز بر عهده مدیر کل استان قرار داده شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به 350 پروژه عمرانی ورزشی در حال ساخت از سوی این شرکت در کشور گفت: کار احداث 40 طرح ورزشی از این پروژه‌ها تا دهه مبارک فجر امسال تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی افزود: اسکواش ورزش جدیدی است که در حال تجهیز شدن است و تعدادی دیگر از طرح‌های ورزشی در حال بهره‌برداری و افتتاح هستند.
رئیس هیئت اسکواش مازندران نیز هزینه برآورد شده خانه اسکواش داراب ساری را 550 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اکنون 350 میلیون تومان هزینه شده و تا تکمیل این خانه 200 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت و همچنین پیمانکار این خانه 150 میلیون تومان هزینه کرده که منتظر باز پس‌گیری این هزینه است.
سید اسماعیل احمدی بیان داشت: خانه اسکواش کورت مازندران دو بخش آقایان و بانوان فعالیت خواهد داشت و اکنون با مشکل آب، برق و گاز مواجه است.
وی با اشاره به اینکه انشعابات آب، برق و گاز 168 میلیون تومان هزینه خواهد داشت، تصریح کرد: مشکل آب برای لوله‌کشی خانه اسکواش از طریق چاه استخر مجموعه ورزشی داراب ساری تامین می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 500 ورزشکار منتظر افتتاح این خانه اسکواش هستند، ادامه داد: امیدواریم با مساعدت ویژه مسئولان هرچه زودتر نخستین خانه اسکواش کورت مازندران در شهرستان ساری به بهره‌برداری برسد.
وی در پایان یادآور شد: مشکل اصلی خانه اسکواش کورت داراب شهرستان ساری انشعابات آب، برق و گاز است و همچنین خانه اسکواش به علت رطوبت حاصل از عایق‌کاری نامناسب، سقف وضعیت نامناسبی داشته که از سقف و دیوار آن مشخص است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول