اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در پی یک رشته انفجارهای امروز بغداد؛

پارلمان عراق فردا نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: هیئت رئیسه پارلمان عراق با صدور بیانیه از روسای فراکسیون‌های پارلمانی خواست تا در نشست فوق‌العاده جمعه برای بررسی تحولات اخیر عراق شرکت کنند.

پارلمان عراق فردا نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "اسامة النجیفی" رئیس پارلمان عراق از تمام گروه‌های سیاسی عراق خواست تا با هدف ایجاد ثبات امنیتی و سیاسی در عراق فردا در نشست فوق‌العاده مجلس شرکت کنند.

در پی وقوع چندین انفجار امروز صبح در بغداد که طی آن 63 تن کشته و 185 نفر زخمی شدند، رئیس پارلمان عراق بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است: هیئت رئیسه قصد دارد فردا جمعه در مقر پارلمان با حضور روسای فراکسیون‌های پارلمانی نشست فوق‌العاده‌ای را برگزار کند. هدف از برگزاری این نشست، ایجاد وضعیت امنیتی و سیاسی با ثبات و هماهنگی با نیروهای اجرایی برای بررسی تحولات جاری و دستیابی به راهکارهای مفید است.

نجیفی در این بیانیه انفجارهای صبح امروز بغداد را که به کشته شدن شهروندان بیگناه عراقی منجر شده است، محکوم کرد و این انفجارها را اقدامی برای هدف قرار دادن حمیت ملی و سوء استفاده از اوضاع جاری برای ایجاد شکاف در وحدت ملی عراق توصیف کرد.
 
انفجارهای امروز در عراق درحالی صورت گرفت که بدلیل کارشکنی‌های العراقیه، روند سیاسی عراق با مشکلات جدیدی روبرو شده است.
 
انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول