اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پروژه 90 واحدی خیرساز زنجان

خبرگزاری فارس: مجری پروژه‌های مسکن خیرساز از بهره‌برداری پروژه 90 واحدی خیرساز در زنجان خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه 90 واحدی خیرساز زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی اذانی شامگاه چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه مسکن‌های خیرساز اظهارداشت: از مسکن‌های خیرساز استان زنجان در سال‌جاری 20 واحدی کبریا با زیربنای هر واحد 98 مترمربع و 20 واحدی ماندگار در مجموع با زیربنای سه هزار متر مربع هر واحد به مساحت 99 متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: امسال پروژه 20 واحدی صدرا در مجموع با زیربنای یک هزار و 930 مترمربع و هر واحد با زیربنای 96 مترمربع و 20 واحدی اشراق با زیربنای هر واحد 92 متر مربع در مجموع با یک هزار و 840 مترمربع زیر بنا به بهره‌برداری رسیده است.
مجری پروژه‌های مسکن خیرساز استان زنجان خاطرنشان کرد: هفت قطعه زمین نیز از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی به خیرین مسکن‌ساز در زنجان واگذار شده بود که در این زمین‌ها 20 واحد سال گذشته و 99 واحد در سال‌جاری به بهره‌برداری رسیده است.
وی همچنین یادآور شد: مابقی واحدهای مسکونی نیز در قالب 24 واحدی ونوس در دو هزار و 784 مترمربع زیربنا، 40 واحدی نرگس در زیربنای سه هزار و 558 مترمربع و 36 واحدی آفاق در مساحت سه هزار و 987 متر مربع نیز در استان زنجان در دست اجراست.
اذانی تصریح کرد: برای هر واحد مسکونی در این پروژه‌ها بودجه‌ای بالغ بر 310 میلیون ریال هزینه شده و زمان پیش‌بینی شده به منظور بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیز دهه‌فجر سال آینده است.
مجری پروژه‌های مسکن خیرساز استان زنجان خاطرنشان کرد: پروژه‌های در حال احداث انجمن خیرین مسکن‌ساز حدود 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی افزود: پروژه 60 واحدی پدیده شش هزار و 600 متر مربع زیربنا دارد و پروژه 313 واحدی انتظار نیز 30 هزار متر مربع زیربنا دارد.
اذانی گفت: همه مباحث ساختمان‌سازی در پروژه‌های مسکن خیرساز رعایت می‌شود.
مجری پروژه‌های مسکن خیرساز استان زنجان خاطرنشان کرد: برای هر واحد مسکن خیرساز دیوارهای خارجی سفال به همراه یونولیت برای رعایت مبحث 19 و از پنجره‌های UPVC دو جداره و راه پله‌های مجزا از فضای ورودی و داخلی برای هر دو واحد به منظور رعایت مبحث 15 استفاده شده است.
گفتنی است، در ادامه این مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های 313 واحدی انتظار و 60 واحدی پدیده توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیئت همراه برگزار شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول